Siis miten rintsikkakoko mitataan?
Jos mittaan rinnan alta, tulee 85 cm ja sitten päältä ilman rintsikoita, siitä juuri nännin yläpuolelta, tulee 101 cm. Pistin nämä mitat johonkin laskuriin ja tulee rintsikkakooksi 75H, ei kai nyt sentään?
Kommentit (21)
Ympärys sulle varmaan n.75-80 riippuen merkistä ja kuinka tiukasta tykkäät, kuppi löytyy sovittamalla. Ei kannata liikoja tuijottaa niihin numeroihin ja kirjaimiin.
Miten mittaat nännin yläpuolelta, kun se on valahtanut melkein napaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Jaa ei meillä kaikilla kuitenkaan jos sinulla on näin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä tuli 75E/F. Miksi ne näin pieniä suosittaa kun ei saa hengitettyä? Olen joskus teininä pitänyt viimeksi 75 kokoa ja nyt on 80 jossa jatkopala. Ja nyt on A tai B kuppi! Ei tuo F voi mitenkään olla oikein.
Osta napakat (venyvät käytössä) ja sellainen kuppi, joka sopii rintojasi malliin. Jos et ole varma koosta, tilaa postimyynnistä kaksi eri kokoa, toinen sopii varmasti. Sinun tapauksessasi D75 ja D80. Eiköhän noista löydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kysyt samaa vielä joskus;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tuli 75E/F. Miksi ne näin pieniä suosittaa kun ei saa hengitettyä? Olen joskus teininä pitänyt viimeksi 75 kokoa ja nyt on 80 jossa jatkopala. Ja nyt on A tai B kuppi! Ei tuo F voi mitenkään olla oikein.
Kokeile. Miksi haluat sitten eri kokoa jos nykyinen koko toimii?
Se mittojen erotus.
101-85, 16cm on C-kuppi.
Kokosi on siis 85C.
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.is.fi/…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä kysyt samaa vielä joskus;D
No tarkoitus on kuitenkin ostaa nykyisille rinnoille liivit eikä minnekään vuosikymmenten päähän. Ja mitat koskivat minua itseäni, ei sinua.
Koista 80 vastaa kokoa 38, 75 kokoa 36 ja 70 kokoa 34.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se joka mallissa ihan hyvin toimikaan, siksi ajattelin muutaman parin edes uusia.
Vierailija kirjoitti:
Osta napakat (venyvät käytössä) ja sellainen kuppi, joka sopii rintojasi malliin. Jos et ole varma koosta, tilaa postimyynnistä kaksi eri kokoa, toinen sopii varmasti. Sinun tapauksessasi D75 ja D80. Eiköhän noista löydy.
75D:n rinnakkaiskoko on 80C, ja toisin päin: 80D:n rinnakkaiskoko on 75B eli eri ympärys, mutta saman kokoinen kuppi. Eli kumpaako tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se joka mallissa ihan hyvin toimikaan, siksi ajattelin muutaman parin edes uusia.
No sitten varmaan kannattaa kokeilla niitä muita kokoja eikä olla epäuskoinen jos kerran nykykoko ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Kokoni on 70B ja tämä laskuri väittää kokoani 60D/E.
Hyvin vaikea uskoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea uskoa.
Rinnakkaiskokoja taitaa olla. Olet hoikka ja pienirintainen? Toi jälkimmäinen 60D on vaan lähempänä sun oikeita mittoja, 70B:ssä kompensoidaan ahdasta kuppia väljemmällä ympäryksellä. Jos olet tyytyväinen nykyiseen kokoosi ei ole tarpeellista muuttaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea uskoa.
Rinnakkaiskokoja taitaa olla. Olet hoikka ja pienirintainen? Toi jälkimmäinen 60D on vaan lähempänä sun oikeita mittoja, 70B:ssä kompensoidaan ahdasta kuppia väljemmällä ympäryksellä. Jos olet tyytyväinen nykyiseen kokoosi ei ole tarpeellista muuttaa mitään.
Kiitos, olen kyllä!
Täytyy ensi kerralla rintaliiviostoksilla kokeilla eri kokoa. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin vaikea uskoa.
Kiitos, olen kyllä!
Täytyy ensi kerralla rintaliiviostoksilla kokeilla eri kokoa. 🙂
60 ympärystää et löydä varmaan mistään, 65C/D voi olla mahdollista jostain löytää. Kun olet hoikka ja kevytrintainen et välttämättä tarvitse ihan niin napakkaa ympärysnauhaa.
Ennen ainakin mitta oli se mitta joka mitatessa tulee rinnanalta.
Se vähennetään rinnanympärysmitasta eli sulla koko
85C. Tai 80D.
Huoh taas.