Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei kauniille naisille kelpaa ruma mies?

Vierailija
21.05.2020 |

Kyllähän pitkille miehillekin kelpaa lyhyt nainen.

Kommentit (118)

Vierailija
81/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tuun paneen ihan ketä tahansa muijaa tänään. Sähköposti tänne vaan.

Olen 33v, 182cm, hoikka, lihaksikas, tuuheat hiukset.

Turha sanoa ettei miehille kelpaa ruma nainen.

Ei kun mennään huomenna minun mummolle haravoimaan ja istuttamaan kesäkukat. Mummo tarjoaa pullakahvit. Käydään sitten ostamassa vähän eväitä ja mennään jonnekin kivaan paikkaan piknikille. Sovitaan sitten, mitä tehdään viikonlopun aikana. Jos tämä kääntyy seurusteluksi, niin muutaman viikon jälkeen voidaan jo tutustua vähän lähemmin. Miltä kuulostaa?

Hyvältä kuulosti, tuollaisia tarjouksia toki tehdäänkin vain komeille ja lihaksikkaille.

Tyyppi ehdotti suoraan panemista, minä en sellaista harrasta. Toki sinunkin kanssa voi toteuttaa tuon suunnitelman, kiva jos tykkäät. Itse luulen, että panotyypistä ei kuulu enää mitään, joten olen huomenna vapaa.

Vierailija
82/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei komeille miehille kelpaa ruma nainen?

...

Tämän viestin tarkistusnumero oli muuten 666.

Saako komea mies olla 165 cm pitkä?

Jos nainen on esim. 155cm, miksipä ei.

Oikea vastaus toki on, että jokainen saa olla tasan sen pituinen kuin on.

Tuon pituinen nainen ei todellakaan tyydy mihinkään 165cm mieheen

Minä ainakin olisin, montakin kertaa. Aina saanut pakit. Ne lyhyet mutta komeat, hauskat ja sosiaalisesti lahjakkaat tuppaavat vähän ylikompensoimaan eikä ne tyydy yhteen tavisnaiseen. Lyhyyden aiheuttamia itsetunto-ongelmia yritetään sitten paikata pelimieselämällä. Tietysti jos tarkoitit lyhyttä luuseria niin tilanne on varmaan toinen. Tosin niin se on pitkilläkin luusereilla.

-eri

Kertoo jo paljon naisesta, jos hän kutsuu toisia luusereiksi. Unohdetaan nyt kaikki muu ikävä tuosta viestistäsi.

Niin no, tämä alaketju alkoi kysymyksestä kelpaako naisille lyhyt ja komea mies. Minä vastasin siihen. Jos oikeasti tarkoitettiin lyhyttä, naamarumaa ja sosiaalisesti lahjatonta, niin olisi pitänyt sanoa niin. Kuten sanoin, lyhyille ja komeille miehille on kyllä kysyntänsä - ainakin jos osaa lisäksi puhua naisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...

Mieheni komea ja minä ruma

Winner!

Vierailija
84/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Oikea vastaus on naisten kannalta kiusallinen, ja sinä tiedät sen kyllä itsekin.

Miten niin kiusallinen. Toisilla on toiveet pituuden suhteen toisilla ei. Jokainen voi toivoa ihan mitä vain. Miten se olisi kiusallista.

"Jokainen voi toivoa ihan mitä vain"

Oletko kuullut tutkimuksista? Kuvitteletko, ettei tätä asiaa ole tutkittu?

Olen eri, mutta eikös tuo edellinen juuri sanonut että ihmisillä on erilaisia toiveita kumppaneilleen. Mikä niissä toiveissa muka olisi kiusallista?

No se juuri, kun naisilla ne ne toiveet (lue: vaatimukset) ovat samat.

Etkö tunne yhtään pariskuntaa edes ulkonäöltä, kun et huomaa, miten monennäköistä tyyppiä heissä on? Asut ilmeisesti jossain saaressa täysin omavaraisesti etkä ikinä tapaa ketään. Tule sieltä joskus ihmisten ilmoille ja katsele ympärillesi.

Vierailija
85/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ulkonäöt on hyvä olla mätsääviä.

Vierailija
86/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Minä ainakin olisin, montakin kertaa. Aina saanut pakit. Ne lyhyet mutta komeat, hauskat ja sosiaalisesti lahjakkaat tuppaavat vähän ylikompensoimaan eikä ne tyydy yhteen tavisnaiseen. Lyhyyden aiheuttamia itsetunto-ongelmia yritetään sitten paikata pelimieselämällä. Tietysti jos tarkoitit lyhyttä luuseria niin tilanne on varmaan toinen. Tosin niin se on pitkilläkin luusereilla.

-eri

Kertoo jo paljon naisesta, jos hän kutsuu toisia luusereiksi. Unohdetaan nyt kaikki muu ikävä tuosta viestistäsi.

Niin no, tämä alaketju alkoi kysymyksestä kelpaako naisille lyhyt ja komea mies. Minä vastasin siihen. Jos oikeasti tarkoitettiin lyhyttä, naamarumaa ja sosiaalisesti lahjatonta, niin olisi pitänyt sanoa niin. Kuten sanoin, lyhyille ja komeille miehille on kyllä kysyntänsä - ainakin jos osaa lisäksi puhua naisille.

Ei. Lue mistä tää alkoi. Jos et osaa, niin kysy apua.

Vierailija
87/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ulkonäöt on hyvä olla mätsääviä.

Muttei pituudet?

Vierailija
88/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no miksihän miehille ei kelpaa ruma nainen ei vaikka olisi minkä näköinen harakka itse.

Vierailija
89/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

-eri

Ei. Lue mistä tää alkoi. Jos et osaa, niin kysy apua.

Niin? "Miksei komeille miehille kelpaa ruma nainen?" ja seuraava viesti "Saako komea mies olla 165 cm?". Sen jälkeen jankkausta siitä, kelpaako kenellekään 165 cm mies vai ei. Minä kerroin vaan että kyllä todellakin kelpaa. Pahoittelen, ettei todellisuus sopinut kuplaasi ja piti alkaa kiukuttelemaan.

Vierailija
90/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä keskustelua taas 😂 onko rumia ja kauniita ihmisiä? Eikö ihmisen sisin ole tärkein? Valitettavasti ihmiset ovat niin hemmetin pinnallisia tänä päivänä ja mikään ei riitä! No, jos joku mies tai nainen on "ruma" , mutta hänellä on tarpeeksi rahaa, niin kyllä ottajia löytyy! Sit sen voi lempata pihalle, kun rahat on loppu....

Vierailija
91/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tätä keskustelua taas 😂 onko rumia ja kauniita ihmisiä? Eikö ihmisen sisin ole tärkein? Valitettavasti ihmiset ovat niin hemmetin pinnallisia tänä päivänä ja mikään ei riitä! No, jos joku mies tai nainen on "ruma" , mutta hänellä on tarpeeksi rahaa, niin kyllä ottajia löytyy! Sit sen voi lempata pihalle, kun rahat on loppu....

Vierailija
92/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun mennään huomenna minun mummolle haravoimaan ja istuttamaan kesäkukat. Mummo tarjoaa pullakahvit. Käydään sitten ostamassa vähän eväitä ja mennään jonnekin kivaan paikkaan piknikille. Sovitaan sitten, mitä tehdään viikonlopun aikana. Jos tämä kääntyy seurusteluksi, niin muutaman viikon jälkeen voidaan jo tutustua vähän lähemmin. Miltä kuulostaa?

Hyvältä kuulosti, tuollaisia tarjouksia toki tehdäänkin vain komeille ja lihaksikkaille.

Tyyppi ehdotti suoraan panemista, minä en sellaista harrasta. Toki sinunkin kanssa voi toteuttaa tuon suunnitelman, kiva jos tykkäät. Itse luulen, että panotyypistä ei kuulu enää mitään, joten olen huomenna vapaa.

Joo, mutta ku en oo komee. Mummos saa sydärin ja kukatki lakastuu.

Vierailija
93/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ja jykeväleukaiset komeat miehet vie kaikki kauniit naiset, muut miehet joutuu tyytymään tavisnaisiin. :-]

Vierailija
94/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät ja jykeväleukaiset komeat miehet vie kaikki kauniit naiset, muut miehet joutuu tyytymään tavisnaisiin. :-]

Muut miehet eli syrjäytyneet. Loput voikin lähteä reissuun.

Vierailija
95/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justhan täälläki yks surkutteli kun on mt potilaan kanssa sen takia kun on hyvän näkönen mutta muuten elo on yhtä tuskaa. Kyllä on viisasta.

Vierailija
96/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että olet kiva ja osaat jutella eri ikäisten kanssa. Huumorintajuakin sinulla toivottavasti on. Ethän tupakoi?

Vierailija
97/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun ainoa pointti oli päästä haukkumaan lyhyitä naisia. Joku pitkä ja katkeroitunut psykonainen taas asialla.

Vierailija
98/118 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että olet kiva ja osaat jutella eri ikäisten kanssa. Huumorintajuakin sinulla toivottavasti on. Ethän tupakoi?

😘

Vierailija
99/118 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap käsittelee putkiaivoisesti vain yhtä (esteettistä, mielipidekysymys) aspektia, vaikka ihmisten pariutuminen ja kelpaaminen on hyvin moninainen juttu, jossa on monia eri tekijöitä, eikä tuollainen yksinkertaistaminen ja mutkat suoraksi, laput silmille -selittely ole siksi mielekästä tai järkevää.  

Ei kaikille kauniillekaan naisille kelpaa kaikki komeat miehet, koska niitä kriteerejä on katsos muitakin.

Jos et kelpaa joillekin niin siirry heti reippaasti eteenpäin, et voi mitenkään väkisin tuputtaa itseäsi sinua haluamattomille ja takertuminen sekä turha ruikuttaminen vain varmistaa kelpaamattomuutesi heille.

Vierailija
100/118 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjun ainoa pointti oli päästä haukkumaan lyhyitä naisia. Joku pitkä ja katkeroitunut psykonainen taas asialla.

Pitkät naiset eivät ole katkeria. Lyhyet ovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan