Gallup! Miehesi törpöin lause sinulle?
Kommentit (20)
Toivoin, että olisit kuollut. Sano mies kun tuli katsomaan sairaalaan
Vierailija kirjoitti:
Laihduta ees
Mitä pahaa tässä oon? Mies on aidosti huolissaan terveydestäsi.
Noin lihavaksi haiset yllättävän vähän hieltä. Tämä näin pe-illan flirtti kehuna.
"On sulla kyllä tuota mahaa" tulee nyt ekana mieleen.
Joo, niin olikin, ja nyt on vielä enemmän (ko. miestä ei enää). Tiedostan kyllä tilanteen ihan itsekin! Minusta toiselle ei pitäisi sanoa ulkonäöstä mitään jos ei aio sanoa jotain positiivista, ja itse tuota noudatinkin. En minäkään nyt aina kaikista hänen ulkonäköjutuistaan (esim. parran kasvatus) niin älyttömästi tykännyt. Tosin jälkikäteen mies sanoi tuosta kommentistaan (kun huomasi että olin pahoittanut mieleni) ettei tarkoittanut sitä mitenkään negatiiviseksi, että se nyt oli vaan toteamus... hohhoijaa.
En pysty olemaan enää kanssasi sängyssä, oon saanut niin parempaa lähiaikoina
Olisi helpompaa olla kanssasi jos olisin sokea ja kenties kuuro. (Tämä on kyllä ex-mies, syytä ei tarvi varmaan perustella)
Vierailija kirjoitti:
Joo, niin olikin, ja nyt on vielä enemmän (ko. miestä ei enää). Tiedostan kyllä tilanteen ihan itsekin! Minusta toiselle ei pitäisi sanoa ulkonäöstä mitään jos ei aio sanoa jotain positiivista, ja itse tuota noudatinkin. En minäkään nyt aina kaikista hänen ulkonäköjutuistaan (esim. parran kasvatus) niin älyttömästi tykännyt. Tosin jälkikäteen mies sanoi tuosta kommentistaan (kun huomasi että olin pahoittanut mieleni) ettei tarkoittanut sitä mitenkään negatiiviseksi, että se nyt oli vaan toteamus... hohhoijaa.
Oikeasti, naiset, älkää ottako näitä noin negatiivisina! Itse olin ilahtunut, kun mies sanoi minulle, että painoa on alkanut kertyä. Oli kertynyt huomaamatta ja olisi kertynyt lisää, jos mies ei olisi avannut mun silmiä.
Hyvällähän mies sen tarkoittaa, ei tarvi sellaisesta vetää hernettä nenuun.
Olen kanssasi ainoastaan säälistä
Jos olisin halunnut mennä kanssasi naimisiin, olisin kosinut.
Vierailija kirjoitti:
Läskin lisäksi on siis jotain muutakin vialla jos ei kestä totuutta. Kyllä nyt sentään tosiasiat pitäisi pystyä hyväksymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, naiset, älkää ottako näitä noin negatiivisina! Itse olin ilahtunut, kun mies sanoi minulle, että painoa on alkanut kertyä. Oli kertynyt huomaamatta ja olisi kertynyt lisää, jos mies ei olisi avannut mun silmiä.
Hyvällähän mies sen tarkoittaa, ei tarvi sellaisesta vetää hernettä nenuun.
Kiitos vaan, mutta kuten sanoin, olen ja olin kyllä aivan selvillä painostani ja tilanteestani ilman mieheni "kohteliaisuuttakin". En ole sokea enkä idiootti.
t. lainaamasi
"Sun *illu on tosi ruma mutta parhaan tuntuinen mitä oon ikinä kokenut" -_- Olisi varmaan tehonnut paremmin ilman tuota alkua.
Naiset nyt pahoittavat mielensä vaikka mistä. Itse jopa esittävät kysymyksiä mihin eivät halua totuuden mukaista vastausta vaikka tietävät totuuden itsekin. Kuitenkin haluavat rehellisen miehen. **ttu mitä apinoita. "Näyttääkö takapuoleni leveältä tässä?" "No näyttäähän se." Tästä alkaa viikon mykkäkoulu ja / tai seksillä kiristäminen mikä on todella tervettä aikuisen käytöstä...
Mitä jos hommattais sulle silikonit. Ne tuntuu nykyään ihan aidoilta.
Kun olin naimisissa niin jotain lomaketta täyttäessäni kysyin vaimoltani "miten sun nimi kirjoitetaan?"
Jostain syystä mun vaimo loukkaantui, en vieläkään ymmärrä miksi. Jotkut ihmiset vissiin vain tykkää loukkaantua tyhjästä. Myöhemmin erosimme.
t. mies
PS. Parit kerrat myös kutsuin vaimoani vahingossa mun ex-tyttöystävän nimellä. Vaimoni mielestä SEKÄÄN ei ollut yhtään hassua. Hänellä ei tainnut olla huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt pahoittavat mielensä vaikka mistä. Itse jopa esittävät kysymyksiä mihin eivät halua totuuden mukaista vastausta vaikka tietävät totuuden itsekin. Kuitenkin haluavat rehellisen miehen. **ttu mitä apinoita. "Näyttääkö takapuoleni leveältä tässä?" "No näyttäähän se." Tästä alkaa viikon mykkäkoulu ja / tai seksillä kiristäminen mikä on todella tervettä aikuisen käytöstä...
Jos ihminen pystyy esittämään typeriä kysymyksiä niinkuin vaikkapa takapuolen ulkonäkökysymys, niin hän pystyy myös loukkaantumaan vastauksista.
Mulla on ollut jopa tuollaisia terapeutteja. Miten mä voin terapeutille itsestäni yhtään mitään kertoa jos mun pitää pelätä että se pahastuu muhun ja alkaa vit*tuilemalla purkaa muhun pahaa oloaan?
Laihduta ees