Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä ja milloin on syntynut käsitys että 1990-luvulla ja 2000-luvulta eteenpäin on vasta milleniaaleja?

Vierailija
21.05.2020 |

Onko tuo termi milleniaani sidottu siis johonkin tiettyyn ikäryhmään? Vai miten tuo kuuluu olla? Siis 2000 (milleniaalista) eteenpäin syntyneet? Tätä käsitystä tunnutaan ainakin tunnutasn viljelevän paljon mediassa kuten vasta vähääaikaa sitten uutisoitiin että nuoret milleniaalit aloittavat ensi syksynä yläasteen jälkeen lukion. Olen kuitenki ymmärtänyt aiemmin ettei de näin ole. Sekavaa. Onko kellään tästä mitään hajua?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wikipediasta löytyy

Vierailija
2/4 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wikipediasta löytyy

No ei löydy. Oletko itse kaynyt siellä katsomassa. Ei mitään mainintaa siitä että miksi ja koska melleniaalien määritelmä on muuttunut. Jos lukisi niin en täällä tätä kyselisi ja kertoisi hämmästyksestäni.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipediasta löytyy

No ei löydy. Oletko itse kaynyt siellä katsomassa. Ei mitään mainintaa siitä että miksi ja koska melleniaalien määritelmä on muuttunut. Jos lukisi niin en täällä tätä kyselisi ja kertoisi hämmästyksestäni.

Ap

Lukee se siellä

Y-sukupolvi... käytetään myös muun muassa nimityksiä nettisukupolvi ja millenniaalisukupolvi tai lyhemmin millenniaalit.

Käytä Googlea niin ei tarvitse kysellä ja olla tyhmä.

Vierailija
4/4 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wikipediasta löytyy

Ap

Lukee se siellä

Y-sukupolvi... käytetään myös muun muassa nimityksiä nettisukupolvi ja millenniaalisukupolvi tai lyhemmin millenniaalit.

Käytä Googlea niin ei tarvitse kysellä ja olla tyhmä.

Ei vastannut kysymykseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi seitsemän