Coronaerot
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Tietääkö puolisosi...
Ei. Vastakkaisen osapuoli tietää. Olen kukkona tunkiolla. Jos näin saa sanoo
Nälkä lähtee syömällä, eukko Coronaa juomalla.
Minulla oli aikanaan komea palomies. Kun vaimo oli koulutuksessa vei minut kotiinsa. Rakasteltiin tietty. Hänen kaksi tyttöään nukkui huoneessaan.
Nyt ajateltuna oli härski mies.. Mutta vaimo otti hänet takaisin.. Vaimo oli kyllä hirveän ruma..
Meillä oli kuuma suhde...
Erolomake täytetty, mies ei tiedä vielä.
Siis mikä keskustelu tää oikein on :D
Meillä ei vielä, mutta 1.6. laitan eropaperit vetämään. Vanhempani lähtevät silloin koko kesäksi mökille ja minä muutan lasten kanssa vanhempieni kotiin. Olen jo irtisanonut omistamastani asunnosta vuokralaiset, koska tarvitsen asunnon omaan ja lasteni käyttöön. Menee kuitenkin ehkä pitkälle syksyyn ennenkuin asuntoni on vapaa. On ollut hyvät vuokralaiset, joten mulla ei ole mitään kiirettä. Voin asua vanhempieni nurkissa pidempäänkin, koska vanhempani ovat jo eläkkeellä ja mökki talviasuttava. Yhteisiä lapsia ei onneksi ole, joten voin vain ottaa lapset mukaani ja lähteä. Ja onneksi ei ole ukon kanssa yhteistä vuokrasopimusta tästä asunnosta vaan vuokrasopimus on vain ukon nimissä. Riittää, että teen muuttoilmoituksen ja häivyn kanssa. Irtaimistosta en aio ryhtyä tappelemaan, ukko saa pitää kaiken. Hommaan uudet tavarat, kun ero on selvä.
On.. Hyvin on aikaa kun on etätöissä ollut.