Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marjomaa pellolle ja Roni tilalle

Vierailija
21.05.2020 |

Mitenkään aktiivisesti en ole itse Hauskoja kotivideoita seurannut, mutta pari kertaa nähnyt, kun kanavaa vaihtanut. Mutta onhan tuo nyt törkeää. 15 vuoden uran jälkeen kylmä puhelu ja potku takapuolelle. Ei kiitoksia, ei varoituksia. Ronia olen seurannut ja saanut käsityksen, että hyvä tyyppi. En tiedä enää, kun tukee tällaista toimintaa. Ronihan pärjää YouTube-videoillaan ja olisi voinut aloittaa oman Shownsa. Varmasti keksisi omankin idean ja paremman. Varmasti joku tuotantöyhtiökin lähtisi mukaan. Nyt vedettiin matto toisen jalkojen alta. Hauskoja kotivideoita en itse ainakaan lähde katsomaan. Kansan aika äänestää jaloillaan ja liettiä, jos oma pesti lähtisi alta.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala tapa lentää pihalle, mutta mua ei kyllä enää naurattanut lopun kohtaukset, jossa Sampoa heitettiin jollakin uimarenkaalla tms. Muuten kyllä tykkäsin juontajana. Harmi, että paikka vaan viedään, mutta onhan toi pitkä aika minkään sarjan puikoissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Sampo juuri teki ohjelmasta hauskan.

Vierailija
4/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin on käynyt monelle ohjelmalle. Ehkä haluavat tehdä siitä epäkiinnostavan ennen lopetusta.

Vierailija
5/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sampo jo vanha. Kyllä meidät yli nelikymppiset sietää nuorempaan vaihtaa.

Vierailija
6/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjomaa on ehkä ainoa televisiojuontaja joka ei osannut tehdä työtänsä. Jotenkin aina niin teennäinen, kertoi lähinnä todella huonoja vitsejä. Roni Bäck on paljon osaavampi juontaja, ehkä ohjelmassakin tulee sellainen että sitä viitsii katsoa.

Vierailija
7/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampolla on ihana ääni 😍

Vierailija
8/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella harmi, mä oon aina tykännyt Samposta ja sen puujalkahuumorista. Ikävällä tavalla vielä pestikin loppui, noloa toimintaa työnantajalta 👎

Vierailija
9/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Backia olen katsellut suurmestari-ohjelmassa ja siinä ainakin kaikki muut kisaajat, varsinkin Katajan Janne ja Duudsoni-Jukka on Ronia huomattavasti viihdyttävämpiä. En kyllä keksi miten noin jäyhä kaveri on päässyt tv-viihteen tekijöiden eliittiin.  

Vierailija
10/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sampo halusi itse pois, sai paremman pestin.

Aikansa kutakin, sanoi.

Vierailija
11/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni who?

Sampolla oli se oma kirjakielellä esitetty kuiva ja outo huumorinsa, joka oli osa noiden kotivideoiden viehätystä. 

Vierailija
12/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi edes Niilo otettu tilalle, olisi varmasti tullut viihdyttävämpi ohjelma.

Vierailija
13/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskojen kotivideoiden viihdyttävin kohtaus: https://www.youtube.com/watch?v=cKJhICctHEY

Vierailija
14/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempaa katsojakuntaa kosiskellaan toistaitoisilla tubettajilla. Kansa saa sen, mitä se ansaitsee.

Vierailija
15/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista se on. Niinhän kymppitonniinkin otettiin Cristal, vaikka Väisänen sen formaatin tietääkseni omistaa, ja olisi halunnut juontaa.

Vierailija
16/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä!!! Sampo on ihan paras, niin hauska ja sympaattinen! 💔

Vierailija
17/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ohjelmien juontajat nyt välillä vaihtuu. Kauanhan toi sai sitä tehdäkin. Eli korkea aika uusia ohjelman ilme. Eipä se Marjomaan vetämänä enää naurattanutkaan.

Vierailija
18/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampo halusi itse pois, sai paremman pestin.

Aikansa kutakin, sanoi.

No eipä siltä vaikuttanut tuo juttu.

Vierailija
19/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tavannu Marjomaan työni kautta. Ei edes päivää sanonut, katteli vaan nenänvartta pitkin. Useampana päivänä tapasin ja aina sama, eli kyse ei ollut huonosta päivästä. Mukana ollut kaveri puhui ja tervehti normaalisti. Sampo on ihan erilainen kuin mitä telkkarissa antaa ymmärtää. Kaukana mukavasta ja sympaattisesta. Ylimielinen ja koppava tyyppi. 

Vierailija
20/76 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmoista se on. Niinhän kymppitonniinkin otettiin Cristal, vaikka Väisänen sen formaatin tietääkseni omistaa, ja olisi halunnut juontaa.

Ei omista Väisänen formaattia. Sehän on ulkomaista perua ja ostettu Suomeen. Miten Väisänen sen vois omistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän