Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Farkkutakkiongelma! (Rintavalleko ei sovi lainkaan?)

Vierailija
21.05.2020 |

Miten te muut rintavat naiset olette löytäneet sopivan farkkutakin? Tykkään tosi paljon kukkamekko + avonainen farkkutakki -yhdistelmästä, mutta kaikki kokeilemani takit ovat jäykkiä, kiinni ollessa pussittavat selästä ja auki ollessa sivusta katsottuna liepeet sojottavat eteenpäin, joten näytän 10kg suuremmalta kuin olen. Olen kokeillut lyhyitä, laatikkomaisia, ylisuuria, kokoja 36-42, mikään ei sovi. Onko tämä mahdoton tehtävä...?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bravissimon vaatemallistossa on farkkutakkeja jotka sopii rintavalle https://www.bravissimo.com/collections/coats-and-jackets/

Vierailija
2/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa.

Rintavalle perusfarkkutakkimalli on erittäin vaikea. Rintavan jakun ja bleiserin tulee olla sitä naisellista jakkumallia jossa tulee syvä V-avaus alaspäin ja muutamat napit on vasta rintojen alapuolella. Vyötärö nätisti sisäänvedetty ja helma hiukan levenee, tiimalasityyliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa.

Rintavalle perusfarkkutakkimalli on erittäin vaikea. Rintavan jakun ja bleiserin tulee olla sitä naisellista jakkumallia jossa tulee syvä V-avaus alaspäin ja muutamat napit on vasta rintojen alapuolella. Vyötärö nätisti sisäänvedetty ja helma hiukan levenee, tiimalasityyliin.

Mutta sellaisia farkkutakkeja ei ole... Bleiseriä en suostuisi edes käyttämään 😅

Vierailija
4/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kukkamekko + avonainen farkkutakki -yhdistelmästä"

Huh huh, näkispä noin naisellisesti pukeutuvia naisia edes kerran pari vuodessa

Vierailija
5/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bravissimon vaatemallistossa on farkkutakkeja jotka sopii rintavalle https://www.bravissimo.com/collections/coats-and-jackets/

Kiitos, harmi että pitäisi tilata netistä, juurikin sovitus olisi tärkeintä...

Vierailija
6/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"kukkamekko + avonainen farkkutakki -yhdistelmästä"

Huh huh, näkispä noin naisellisesti pukeutuvia naisia edes kerran pari vuodessa

No mä yritän :D. Kukkamekkoja on vaikka kuinka monta ja kesä on kohta parhaimmillaan.

Vierailija
7/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion kyllä käyttää omaa farkkutakkiani vaikkei se mitään blazerimallia tietyssä kohdassa olevien nappien kanssa olekaan. Tänä kesänä on pinnalla ns rennot ja reilun kokoiset farkkutakit.

Omani ostin Junarosen mallistosta pienimmässä koossa mitä heillä oli/on eli 42 ja olen kuppikokoa F.

Vierailija
8/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on joku vanha ns.nuorisomerkin muotoonleikattu tyköistuva malli. Ehkä only tai joku vastaava, en muista. On lyhyempi vyötärölle ulottuva. Kirpputorilta löysin joskus eikä ole ehkä viimeisintä trendiä, mutta sopii tosi hyvin mulle.

Vierailija
9/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juopoilla on pehmeäksi käytettyjä farkkutakkeja, ei niitä oikein muilla ole näkynyt sitten 90-luvun.

Vierailija
10/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki teltta nii ei tartte kitistä jostain takista. Miks pitää väkisin laittaa päälle vaatetta, joka ei sovi??

Vierailija
11/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimisiko moto jacket mallinen?

Vetää vetoketjun vain osaksi kiinni ja jättää kauluksen auki niin jää tilaa enemmän yläosaan.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTLgsDWQ2TxADgBd…

Vierailija
12/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleeni kaksi jo aikuista naista, joilla näkee usein farkkutakin muun vaatetuksen päällä, nimittäin Kaija Koo ja Maarit Hurmerinta. Molemmilla näyttää vain olevan monta numeroa liian pini takki, joka ei yletä edestä yhteen edesvatsaa sisään vetämällä.

Vierailija
13/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimisiko moto jacket mallinen?

Vetää vetoketjun vain osaksi kiinni ja jättää kauluksen auki niin jää tilaa enemmän yläosaan.

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTLgsDWQ2TxADgBd…

Hmmm en oikein syty tästä mallista, mutta kiitos vinkistä.

Vierailija
14/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleeni kaksi jo aikuista naista, joilla näkee usein farkkutakin muun vaatetuksen päällä, nimittäin Kaija Koo ja Maarit Hurmerinta. Molemmilla näyttää vain olevan monta numeroa liian pini takki, joka ei yletä edestä yhteen edesvatsaa sisään vetämällä.

Niin just tätä yritän välttää :D. Olen muuten hoikka, vain rinnat on isot

Vierailija
15/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aion kyllä käyttää omaa farkkutakkiani vaikkei se mitään blazerimallia tietyssä kohdassa olevien nappien kanssa olekaan. Tänä kesänä on pinnalla ns rennot ja reilun kokoiset farkkutakit.

Omani ostin Junarosen mallistosta pienimmässä koossa mitä heillä oli/on eli 42 ja olen kuppikokoa F.

Mutta pussittaako se selästä / pönöttääkö avonaisena suoraan eteenpäin? Ei munkaan takin täydellinen tarvitse olla, kunhan ei piilottaisi laihdutustuloksiani täysin :).

Vierailija
16/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juopoilla on pehmeäksi käytettyjä farkkutakkeja, ei niitä oikein muilla ole näkynyt sitten 90-luvun.

Mun takki on 80-luvulta ja housut 70-luvulta!

Vierailija
17/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun toinen farkkutakki on 90-luvun puolivälistä ja toinen 2000-luvun alusta. On kyllä kestäviä nuo farkkutakit! Taidan ostaa tänä vuonna uuden vanhojen lisäksi.

Vierailija
18/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkutakki on teinivaate.

Aikuisella se kertoo junttiudesta.

Vierailija
19/19 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farkkutakki on teinivaate.

Aikuisella se kertoo junttiudesta.

Jaa. Mielestäni sinisävyinen kukkamekko ja vaaleahko farkkutakki on kaunista. Valkoiset Converset vielä ja pitkät hiukset kiharalla. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi