Ostaisitko kesän uudet muotihousut? Kukkia yms.
Kommentit (12)
Een todellakaan, ihmiset luulis että oon karannu sirkuksesta..
Ostanut jo, ja ostan varmaan useammatkin vielä. Ihanat kesällä ja just mun makuun.
Mietin samaa. Kivan näköisiä mallien päällä. Mietin vaan, että itse saattaisin näyttää niissä pyjama päällä harhailemaan lähteneeltä mielenterveyspotilaalta.
Minulla on viime kesältä samantapaiset housut, joissa on hillitympi printti, valkoista tummansinisellä pohjalla. Ihanan vilpoiset liehuhousut ja saa hyvin kelvata tällekin vuodelle. Iso kukkaprintti on tosiaan aika levotonta eikä sovi kaikille, ei itsellenikään.
Nuo marimekon housut laahaavat mallillakin maata. Jos malli on 180, pitääkö naisen olla 185 voidakseen pitää noita housuja?
Ostin jo viime kesänä. Aion käyttää myös tänä kesänä.
Hyvät kesähousut aion ostaa parit eri väriset
Ihania, tykkään liehuvista housuista😊
Mulla on jo useammat viime kesältä ja ostan niitä vielä muutamat tänä kesänä. Kerrankin on ihanan väljä, värikäs ja liehuva muoti. Nämä ja maxi-mekot on kesän parhaita vaatteita ❤
Vierailija kirjoitti:
Nuo marimekon housut laahaavat mallillakin maata. Jos malli on 180, pitääkö naisen olla 185 voidakseen pitää noita housuja?
160-senttinen nainen voi lyhentää lahkeista 25 cm ja ommella kankaasta shortsit tai topin. :D
Eivät sovi minkään kanssa. Liian kirjavia.