Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unien tulkinta, rinnat paljaana

Vierailija
21.05.2020 |

Usein unientulkintaoppaissa puhutaan siitä, että unennäkijä häpeäisi unessa omaa alastomuuttaan. Mitä tarkoittaa, kun minulla se menee päin vastoin? Unessa oikein yritän esitellä rintojani, mutta ihmiset ei yleensä huomaa. Joskus en saa pidettyä rintoja paljaana, kun vaatteet menee niiden päälle ja vaatekerroksia on useita, enkä saa riisuttua niitä. Olen monesti nähnyt näitä unia. Todellisessa elämässä olen hyvin ujo.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kuvailla hieman rintojasi

Vierailija
2/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei ole väliä. Unessa ne voi olla välillä isot ja välillä pienet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen toisinaan unta vaimoni rinnoista. Hyväilen ja paijailen niitä, ja se tuntuu hyvältä. Herään silloin aina hyvin levänneenä.

Vierailija
4/8 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoista.

Voisiko sen tuliita niin, että yrität päästä häpeästäsi eroon? Häpeästähän pääsee eroon tekemällä sitä mikä hävettää, altistamalla itsensä häpeälle.

Ja sitähän sanotaan, että ujouden taustalla vaanii häpeäm tunne. Eli yrität päästä ujoudestasi eroon?

Vierailija
5/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja näin kummallista unta viime yönä, olin jostain syystä alasti julkisella paikalla, mukana oli vain puutarhatuoli jota kannoin sopivalla korkeudella peittämään seisovaa kalua. Ensin istuksin tuolilla jonkin kevyen liikenteen väylän varrella, sitten lähdin kävelemään, samalla jostain purkautui lauma kauniita nuoria opiskelijatyttöjä ja tilanne oli tietysti mahdottoman nolo... :P

Vierailija
6/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole saanut tarpeeksi huomiota lapsena etkä kenties aikuisenakaan.

Vierailija
7/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt välillisesti perunoita jotka ovat välillisesti hedelmällisyyden symboleita. Tämä merkitsee siis sitä, että loppuvuotesi on lempeä täynnä ja koska on täysikuun jälkeinen aika ovat lapsihaaveetkin mahdollisia.

T: Selvännäkijä Sari

Vierailija
8/8 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu siitä, että olet kaksonen horoskoopiltasi. Kaksosilla on duaalipersoona, joten niihin voi aina luottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän