Mies asettuu ensivuonna kunnallisvaalit ehdokkaaksi mutta
En ymmärrä että vaalibudjetti tulee olemaan tonneja. Viimeksi kun oli ehdolla meni tonni rahaa ja pääsi kaupunginvaltuustoon.
Ei muuten mitään mutta jos ei pääsekään niin tuo on hukkaan heitettyä rahaa.
Kommentit (7)
Ei sillä viimeksikään ollut paperiminoksia kuin teltalla. Nyt meinaa teetättää ne graafikolla viimeksi paskarteli ne itse wordilla
Nyt kiinnostaa enää puolue, että onko persut vai piraatti :D
Ei ole Hyvinkään valtuustossa ketään sopivaa. Paitsi se yksi kristillisdemokraatti, mutta hänkin ehkä liian vanha.
Ja muutenkin. Onko järkeä trollata, että polttaa jätteet mökkipihassa ja muistakin laittomuuksista, jos samalla trollaa, että mies on kaupunginvaltuustossa...
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa enää puolue, että onko persut vai piraatti :D
Kokoomus kuten viimeksikin ja aina siitä saakka kun mies on politiikasta kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Hyvinkään valtuustossa ketään sopivaa. Paitsi se yksi kristillisdemokraatti, mutta hänkin ehkä liian vanha.
Ja muutenkin. Onko järkeä trollata, että polttaa jätteet mökkipihassa ja muistakin laittomuuksista, jos samalla trollaa, että mies on kaupunginvaltuustossa...
Mies ei ole Hyvinkään valtuustossa kun emme asu Hyvinkäällä. Mies on muutaman vuoden minua vanhempi ja puolue on kokoomus.
En ole trollannut että poltamme jätteet mökkipihassa olen vain todennut että tämän päiväisen kaatopaikka maksun jälkeen jätteet palaa pihassa.
Niitä paperimainoksia EI kannata painattaa, kukaan ei halua niitä.
Kohdennetut fb-mainokset on paljon halvempiakin.