Tuttava perheen mies teki tupatarkastuksen. =/
Olenko herkkänahkainen ja lapsellinen, kun hermostuin tuttavan mies pyyhki sormella esim. mikron alta, keittiön työtason päällä olevan lampun päältä pölyjä ja näytti minulle ja sanoi, et sitten ole siivonnut vähään aikaan. Perään hän jatkoi vaimonsa imuroivan ja siivoavan päivittäin. Hermostuin ko. asiasta ja tokaisin, etten jaksa päivittäin nuohota turhia paikkoja, kun me vanhemmat käymme töissä ja meillä on kaksi lasta. Hyvähän teidän on nuohota kämppää, kun molemmat olette työttömiä ja teillä on vain yksi leikki-ikäinen lapsi.
Ihmettelen kyseisen miehen motiiveja eli miksiköhän hän käyttäytyi tuolla tavoin?
Kommentit (17)
omasta ja vaimonsa työttömyydestä ja halusi että perheensä on edes jollain tapaa parempi kuin sinun perheesi.
On myös olemassa ihmisiä joiden mielestä tuommoinen on hauskaa ja osoitus hyvästä huumorintajusta :p ja sä oot nipo jos sua ei naurata. Nuoruuteni avopuoliso oli semmoinen. Arvosteli minua rumaksi ja lihavaksi ja sitten kun loukkaannuin väitti ettei minulla ole ollenkaan huumorintajua kun tuommoisesta suutun =o Arvosteli myöskin kavereiden kodit ja perheet (suoraan päin naamaa kyseisille kavereille).
älä päästä ap enää ovesta tuollalailla käyttäytyvää naapuria
jos meillä joku vieras tekis noin, niin ei tarttis toista kertaa tulla kylään. Tosi törkeää. Jos tämä mies tuntee jotain alemmuutta työttömyyden takia ja korostaa siksi tätä asiaa, mikä on heillä niin sanotusti paremmin?
Minäkin olisin varmaan lohkaissut jotain takaisin. Ehkä häntä syö työttömyys tai muuten kokee olevansa alakynnessa ja yrittää näin paikkailla asiaa: joku homma on heillä hänen mielestään paremmin kuin teillä.
Todella ärsyttävää käytöstä. Mun elämässäni on ainakin muutakin sisältöä kuin päivittäin pyyhkiä pölyjä mikron alta.
joku kumma pätemisen tarve kun löytää ns paremmanväen piiristä jotain huomautettavaa. Mikään ei ole koskaan muilla hyvin, vaan joka asiassa on jokin pielessä. Koeta tulla näitten kanssa sitten toimeen....huoh
Huvittavinta tässä on se, että ko. tapaus tapahtui monta kuukautta sitten ja en vieläkään ymmärrä, miksi hän halusi loukata minua. Asia nousi pinnalle taas, kun he tulevat tänään illalla kylään, joten täytyy mennä jatkamaan taas siivousta...
AP
ääliön takia ala siivoamaan normaalia enemmän. Jätä omaan arvoonsa tuollaiset idiootit!!!
vaan anna äijälle rätti käteen, että voi näyttää kuinka tehokkaasti HEILLÄ siivotaan ja kutsu useammin kylään ja sano, että voitaishan yhdessä siivota tästedeskin :-)
sit paitsi, tuo tyyppi löytää teiltä kuitenkin jotain vikaa. Lapset voi vaikka itkeä, ja heillä ei koskaan silloin kun vieraita on kylässä. Tai sitten sulla on vääränväriset sukat hameen kanssa, voi että olet mauton. Nurmikko leikkaamatta/lannoittamatta/kastelematta/liikaa rikkaruohoja... Mitä vain, vika kaivetaan vaikka sitten väkisin.
käteen ja ja näyttäis kuinka heillä siivotaan.
Itse olisin tokaissut että, "juu, on tuo äijä laiskistunut".
Miksi nykypäivänä pitää edelleen olettaa että nainen siivoaa?
Taitaa olla oma elämä aika surkeeta jos täytyy toisen pölyistä huolehtia. Et varmaan ap siivoo enää yhtään sen takia!
Hehkuta koko ajan jotenkin "muka viattomasti" miten hyvin teillä menee, miten töissä on niin mielenkiintosta ja ihanaa, miten te ootte tehneet ja ostaneet sitä ja tätä tavaraa ja matkaa (jotain kallista mihin heillä ei varaa)...
Älä vahingossakaan mitenkään valita että töissä ois raskasta tai jotain.
Jos taas kommentoi siivouksiasi, huomauta jotain "niin joo, oonkin miettinyt jos palkkaisi siivoojan, sehän ois työssäkäyvälle järkevä ja edullinen ratkaisu" tms.
Laita vaan siivousvälineet sopivalle hollille ja jos alkavat marmattamaan niin sano, että jos teidän pölyt häiritsee niin olet varannut hänelle ikioman pölyrätin jolla voi sitten siivota kun sä et ole töiltäsi niin kerennyt...
Oli pakko siivota, kun koirilla on karvanlähtöaika. Ja muutenkin siivoan päällisin puolin vaan. ;o)
Eli jätän sen laiskan huijarin jutut omaan arvoonsa täst edes.
AP
Yöks.
En kyllä tahtoisi toista kertaa kylään tuollaista ääliötä.
Jos ne nyt kuitenkin on tulossa, voit naureskellen pahoitella, että ei olla ehditty viime aikoina siivoilemaan, kun on pitänyt kiirettä tuolla makkarin puolella ;)