Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

58 hätäkeskuspäivystäjää epäiltynä rikoksesta

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni koska päivystäjiä on Suomessa 470!

Vierailija
2/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin just arvata että niitä on yhteensä 60.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankeusrangaistus ja viraltapano. Ei voi mitään.

Vierailija
4/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mä en pidä tätä järkyttävän pahana.

Vierailija
5/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaalle houkutus on näköjään liian suuri. Tietää kyllä että urkkiminen on kiellettyä, mutta ei mahda itselleen mitään.

Vierailija
6/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalassa töissä ja työkaveri ihan uteliaisuuttaan selaa potilastietoja, ne eivät siis kuulu mitenkään varsinkaan hänen toimenkuvaan. Ylpeänä kertoo asiasta. Ja selaa myös puolisonsa, isänsä ym. tiedot.

Vierailija
7/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prioteetit taas kunnossa. 58 auttamisorganisaation virkamiestä syyteessä, kun samaan aikaan 580 sekakäyttäjää tai pahvihousua terrorisoi kenenkään häiritsemättä keskellä Helsingin paraatipaikkoja.

Vierailija
8/16 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uteliaalle houkutus on näköjään liian suuri. Tietää kyllä että urkkiminen on kiellettyä, mutta ei mahda itselleen mitään.

Epärehelliselle. Rehellinen ei sortuisi.

Vierailija
9/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkki aiheesta toisesta näkökulmasta: https://yle.fi/uutiset/3-11362725

Vierailija
10/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeitä rikoksia taas vaihteeksi /s. Suuri syy näihinkin on se, ettei systeemi mitenkään estä urkkimasta kenen tahansa tietoja ja se jääkö siitä kiinni on aika lailla sattumasta kiinni koska kenelläkään ei ole aikaa ruveta tarkistamaan jokaisen tietotarkistustoimenpiteen oikeutusta.

Tuo että noita on noinkin paljon kertoo vaan siitä että toimintakulttuuri on alalla (poliisit ja muut kantoihin pääsevät) sellainen että sieltä kuikuillaan kenen tietoja sattuu lystäämään. 

Vierailija
11/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi sanoa mikä ja missä, mutta 90-luvulla neuvottiin eräässä virastossa uutta järjestelmää opettelemaan katsomalla omia ja läheisten tietoja. Toki ne oli asioita, joita tiesi muutenkin, mutta eipä niin olisi saanut tehdä eikä ainakaan nykyään saa. Ei siis koulutettu ollenkaan, meitä määräaikaisia, vain vakituiset saivat koulutuksen ja meidän muiden piti opetella itse.

Vierailija
12/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa joo hankkia vaikeuksia osaaville ja jaksaville päivystäjille.... Suomi on niin fiksu maa mutta monessa tosi tyhmä. Mistä saataisiin hybridimaa Suomen ja jonkin ihan toisenlaisen maan hyveillä?

Vierailija
13/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi sanoa mikä ja missä, mutta 90-luvulla neuvottiin eräässä virastossa uutta järjestelmää opettelemaan katsomalla omia ja läheisten tietoja. Toki ne oli asioita, joita tiesi muutenkin, mutta eipä niin olisi saanut tehdä eikä ainakaan nykyään saa. Ei siis koulutettu ollenkaan, meitä määräaikaisia, vain vakituiset saivat koulutuksen ja meidän muiden piti opetella itse.

Näitä juttuja olen joo kuullut hoitoalan kesätyöntekijöiltä ja harjoittelijoilta, että senkus katsoo koneelta tuttujen tietoja.

Vierailija
14/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä juttuja olen joo kuullut hoitoalan kesätyöntekijöiltä ja harjoittelijoilta, että senkus katsoo koneelta tuttujen tietoja.

Ainakin oma sukulainen oli eräässä koko suomen asioita käsittelevässä virastossa hel**tin tarkka siitä ettei katso/hoida sukulaisten tai tuttujen asioita edes vahingossa eli jos pöydälle tuli sukulaisen anomus niin se meni samantien ja lukematta toiselle käsittelijälle.

Av-mammoilla tietty ei ole moraalia tai selkärankaa joten nää kuvittelee että sitä voi tehdä jos tilaisuus tulee koska kaikki sitä tekee. 

Vierailija
15/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin oma sukulainen oli eräässä koko suomen asioita käsittelevässä virastossa hel**tin tarkka siitä ettei katso/hoida sukulaisten tai tuttujen asioita edes vahingossa eli jos pöydälle tuli sukulaisen anomus niin se meni samantien ja lukematta toiselle käsittelijälle.

Av-mammoilla tietty ei ole moraalia tai selkärankaa joten nää kuvittelee että sitä voi tehdä jos tilaisuus tulee koska kaikki sitä tekee. 

Näin kuuluisi toimia työkkärissäkin. Espoossa kaverilla oli käsittelijänä mies, joka oli tutun ex ja yhteisiä kavereita. Törkeätä ettei jäävännyt itseään.

Vierailija
16/16 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekissa kuluu aikaa kun farmarit kyttäävät potilastietoja. minä sanon aina että kestää liian kauan  et löydä minun tiedoistani yhtään mitään.

menevät kummallisen näköisiksi ja yrittävät seli seliä.