Muutto Keuruulle?
Miten olisi muutto Keuruulle? Tulvien pelossa olen muuttamassa. Kun ilmasto lämpenee, vettä tulee paljon ja tulvat lisääntyvät ympäri maata. Vantaalla ei ole enää turvallista. Pelkoni ei ole täysin tuulesta temmattu.
Olen kuullut ja tutkinut kartasta, että Keuruulla oltaisiin enemmän uskonnollista porukkaa... Siellähän siis järjestetään aina ne konferenssit juhannuksena, jonne tulee tuhansia ihmisiä kokoontumaan vaunuillansa ja teltoillansa. Uskonnollista. Heidän lähellä olisi varmasti turvallinen tunne, kun täällä saa aina jatkuvasti pelätä jotain ja ne 5G verkotkin tulee.
Tiedättekö jotain. Kannattaako? Keuruu on Keski-Suomessa. Kannattaako muuttaa?
Kommentit (20)
Hahah! Juu tännevaan jos 5G:tä pelkää. Voit olla rauhassa muutaman vuoden. Ei täällä sen iskonnollisempaa porukkaa oo kuin muuallakaan. Juoppoja katukuvassa vähemmän kuin muissa kaupungeissa missä olen asunut. Tylsä kylä muuten. Megamarket,isompi k kauppa,ärrä,pari kirpputoria ja eläinlääkäri..Siinä ne tärkeimmät..tai oikeestaan kaikki..
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat muuttaa METSÄN keskelle varsinkin Keski-Suomeen, niin siitä vaan! Siellähän voi olla vaikka mitä karhuja ja susia. Et eläisi enää kaupunginsuojissa.
Juu,karhuja,susia,ilveksiä ja ahmoja täällä on muiden lisäksi.. Muutappas oikeen Pihlajavedelle niin saat kaikki kivat karvakaverit pihapiiriin. T:Riistakamerassa kivoja kuvia joka yö..
Suomen rannikolla maa nousee nopeammin kun merenpinta, katsokaa vaikka Oulun Hailuotoa. Ei huolta. Sitä paitsi merenpinta ei nouse. Se on ihan huuhaa-juttuja.
Ei minulla mitään Keuruuta vastaan ole, mutta ei sinne tuosta syystä kannata muuttaa.
Keuruu on varmaan ihan hyvä alue, jos pelkäät tosiaan noita asioita... Ja kyllä varmasti opit arvostamaan luonnon lakeja, toisin kuin siellä kaupungilla näet vain eläintarhoissa.
Tietääkseni Keuruulla käytetään todella paljon huumeita, etenkin nuorten keskuudessa.
Ei kannata pystymetsään sisämaahan. Mieluummin joku paikkakunta jossa on jotain piristävää, vettä tai väylä ulos.
Hyviä öitä kaikille! Suut kiinni nyt. Älkää kiusatko ap'ta pelottelemalla lisää hurjilla jutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pystymetsään sisämaahan. Mieluummin joku paikkakunta jossa on jotain piristävää, vettä tai väylä ulos.
Niin Keuruulla on yksi saari mielestäni. Järvi ympärillä..
Keuruu on kaunista seutua varsinkin kesällä, vesistöä paljon. Suosittelen.
Tonttujen luola taitaa olla vapaana, mutta sun pitää saada the avain Iki-Iäkkäältä.
5G. Kaiken maailman metsän eläimet pihapiirissä, vedenpaisumus. Luulen että Kalettomalla kokoontuva uskonto yhdyskunta ei voi siinä asiassa auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tonttujen luola taitaa olla vapaana, mutta sun pitää saada the avain Iki-Iäkkäältä.
Kyllä, soittorasian avain jäi ainoaan säästyneeseen luolaan Keuruulle.
Onko se liian pieni paikka asukasluvulta. Ellei joku käy joskus isommassa sieltä. Jos auto olisi melkein sama olla maalla ja käydä isommassa. Bussireitit.
Liian lähellä Jyväskylää ja paikkakunnalla on v o keskus. Keski-Suomesta löytyy paljon parempia ja turvallisempia paikkoja: Sumiainen, Konginkangas, Konnevesi, Kannonkoski, Kinnula, Kivijärvi, Saarijärvi, Uurainen.
Paljon metsää ja vesistöä. Jos tykkäät luonnosta, niin kaunista aluetta.
mitä kauempana helsingistä niin aina parempi.
Keuruu koostuu 7 saaresta joten valinta on älytön jos tulvia pelkäät. Pieni vanhusten kansoittama paikkakunta kaukana kaikesta. Asuin vuoden ja se riitti. Uimarantoja oli kyllä paljon
Helluntailaisten Mekka, eli Iso Kirja sijaitsee siellä. Sinne vaan opiskelemaan Raamattua ja teologiaa.
Jos haluat muuttaa METSÄN keskelle varsinkin Keski-Suomeen, niin siitä vaan! Siellähän voi olla vaikka mitä karhuja ja susia. Et eläisi enää kaupunginsuojissa.