Milloin ensi syksyn seiskaluokkalaiset saavat tietää tulevan luokkansa?
Kuuleeko sen vasta elokuussa ketkä tulevat samalle luokalle vai ilmoitetaanko aiemmin?
Kommentit (9)
Onko tänä keväänä kukaan vielä saanut tietää?
mikäli on painotettua opetusta niin kannattaa mennä sellaiseen
Maanantaina oli koulussa kerrottu luokka, luokanvalvoja ja nähneet listan luokkakavereista. Listaa ei kuulemma saa laittaa wilmaan, tietosuojajuttu :(
Meillä oli tulevien seiskojen info videoyhteyden kautta, siellä tulevat luokanvalvojat kertoivat omien luokkalaistensa nimet.
Täällä olivat jo Teams-kokkoksessa uuden luokkansa kanssa pari viikkoa sitten. Samalla tutustuivat yläkouluun virtuaalisesti.
Mitä? Silloin kun minä olin nuori ;) sai tietää luokkakaverinsa ja opettajansa vasta koulun alkaessa. Ellei ollut erikoisluokalla, joka pysyi koossa vuodesta toiseen.
Eli vailla ivaa kysyn, kerrotaanko nykyään jo ennakkoon, kuka on luokanalvoja ja ketä ovat luokkatoverisi? Miksi?
Meille kerrottiin vanhempainillassa joka pidettiin tuleville seiskoille ja vanhemmilleen, eli tuleva luokanvalvoja huusi oman luokkansa ja mentiin sitten hänen perässään oppilaat ja vanhemmat. Aikoina ennen koronaa.
Itse sain tietää kun menin seiskalle ja nimeni huudettiin liikuntasalissa, jonne kokoonnuttiin ekana koulupäivänä.