Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi suomalaiset naiset ovat niin huonoja tekemään aloitetta?

Vierailija
20.05.2020 |

Kaveripiirissä aina sama juttu. Ulkomailla naiset eivät jätä rauhaan. Täällä korkeintaan 30v+ yksinhuoltaja.

Ja ihan hyvännäköiset muikkelit niillä on. Turha tulla jauhamaan että koska ovat rumis

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen se on miehen osa Suomessa

Jos olet aktiivinen ei-niin-ihana mies, olet ällöttävä ja tunkeileva sika

Jos olet passiivinen ei-niin-ihana mies, niin naisia ei kiinnosta edes oksentaa kengillesi

Jos olet passiivinen ihana mies, olet varmasti homppeli

Jos olet aktiivinen ihana mies, ei ole pulaa naisista

No ei siinä, näillä mennään.

Vierailija
2/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule. Tähän on helppo vastaus.

Täälläkin on koko päivä jauhettu kun naiset on helppoja h u oria, jotka panee sinne tänne.

En tee aloitteita koska minua nimitellään myöhemmin helpoksi h u o raksi.

Siksi.

Mikäli jengi lopettaa ton toisten elämien kyttäämisen ja huolehtisivat vaan omista asiostaan vaan ei.

Sanon vieraalle miehelle Moi

Ja seuraavaksi kuulen kyliltä kuinka mullon ollu römpsä heti auki. Vaikken ko. tyyppiä olisi ikinä enää Moin sanomisen jälkeen nähnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälläkin on koko päivä jauhettu kun naiset on helppoja h u oria, jotka panee sinne tänne.

Siksi.

Mikäli jengi lopettaa ton toisten elämien kyttäämisen ja huolehtisivat vaan omista asiostaan vaan ei.

Ja seuraavaksi kuulen kyliltä kuinka mullon ollu römpsä heti auki. Vaikken ko. tyyppiä olisi ikinä enää Moin sanomisen jälkeen nähnyt.

No onks se nyt niin vaikeata olla jakamatta sitä toosaa monille ja heti ekana iltana? Ja en kyllä ymmärrä mitä kyseisellä ominaisuudella on tekemistä aloitteen tekemisen kanssa.

Vierailija
4/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee pakkeja, koska en halua saada pakkeja

Vierailija
5/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen aloitteen vain mua kiinnostavalle miehelle. Nythän en moisia edes tee koska viime aloitteesta ilmestyi tuohon sohvalle ihana löytö. Kahdelle ei ole tarvetta.

Mikä muuten pidättelee Suomessa? Ulkomailla naisten on pakko tehdä siirtoja saadakseen vakaan elättäjän. Muualla päin maailmaa eletään vieläkin mies maksaa ajatuksella.

Vierailija
6/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt aloitteita, KUN olin sinkku.

Kiinnostuneita miehiä on ollut, vaan kun olen viattomasti kysynyt miestä seuraksi, olen saanut pakit.

Vierailija
7/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tämä koskee kyllä myös suomalaisia miehiä. Minua ainakaan eivät lähesty, mutta ulkkikset ovat vähän liiankin tungettelevaisia. Kai me suomalaiset ollaan vaan aika ujoja. Sellaisinahan meidät maailmallakin tunnetaan.

Vierailija
8/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muualla osataan antaa pakit ystävällisesti? Itse tein aikanaan aloitteen miehelleni. En kuitenkaan ihmettele, miksi naiset ei uskalla tehdä aloitteita. Kerran erehdyin juttelemaan miehelle jonka kanssa oltiin aiemmin juteltu. Mielestäni vaikutti mukavalta ja kun seuraavan kerran aloin jutella käyttäytyi todella tylysti. Tuli täysin selväksi että seurani on ei toivottua.

Vierailija
9/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

No onks se nyt niin vaikeata olla jakamatta sitä toosaa monille ja heti ekana iltana? Ja en kyllä ymmärrä mitä kyseisellä ominaisuudella on tekemistä aloitteen tekemisen kanssa.

Niin kuin tuo kirjoittaja asian esitti eli "maineen menetykseen" riittää se, että juttelee jonkun miehen kanssa. Miehet on hirveitä juoruilijoita, juttuja keksitään omasta päästä ja niitä levitellään totuutena.

Vierailija
10/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisen kuulu tehdä aloitetta jos ei ole myymässä jotain. Ei ole yhtään romanttista että jos nainen menisi tyrkyttämään itseään kuin halpaa makkaraa ties kelle miehelle. Ei missään nimessä. Ja jos miehestä ei ole tekemään aloitetta niin ei siitä mihinkään muuhunkaan ole.

N45

Vierailija
11/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi.

Tätä just tarkoitin 🙈

Leimasit mut pelkästä Moin sanomisesta.

Vierailija
12/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ulkomailla olet eksoottinen ulkomaalainen. Siksi siellä lähestytään sinua.

Vierailija
13/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä teille pitäisi edes tehdä aloitteita kun teillä on hyvännäköiset muikkelit entuudestaan?

Vierailija
14/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naisen kuulu tehdä aloitetta jos ei ole myymässä jotain. Ei ole yhtään romanttista että jos nainen menisi tyrkyttämään itseään kuin halpaa makkaraa ties kelle miehelle. Ei missään nimessä. Ja jos miehestä ei ole tekemään aloitetta niin ei siitä mihinkään muuhunkaan ole.

N45

Älä ota tätä pahalla. Mulle tuli mieleen itse rouva Bukee tästä vastauksesta :)

Vierailija
15/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee aloitteita koska olen 30+ yh.

Vierailija
16/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ulkomailla olet eksoottinen ulkomaalainen. Siksi siellä lähestytään sinua.

Edelleenkin. Halutaan löytää tulevien lasten isä ja elatuskykyinen mies. Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Vierailija
17/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen mies ei osaa suhtautua edes siihen, että nainen hymyilisi hänelle, vaan heti juorutaan kavereille ja lisätään siihen ihan omia juttuja päälle.

Kun tähän kerran erehtyy niin ei enää koskaan. Täytyy olla vaan täysin hymyilemätön miesten kanssa. Sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
18/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maineen menetys tulee aloitteesta.

Vierailija
19/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä että ei itse tee aloitetta vaan odottaa miehen tekevän, karsii kätevästi pois kaikki heikot ja ujot luuserit jotka ei uskalla edes naista lähestyä.

Vierailija
20/20 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nettideittailen vain ulkomaalaisten kanssa, amerikkalaisten, englantilaisten, muiden eurooppalaisten. Ei kiinnosta suomiäijät. Ensimmäinen suomalainen poikakaveri jonka kanssa olin sanoi päin naamaa että käytti mua hyväksi vain seksiin kun oma nainen ei antanut ja oli sanonut et olivat eronneetkin mut ei kai sitten. Et sellainen ensikerta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan