Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oko teille koskaan käynyt niin, että olette olleet varmoja, ettette pääse opiskelemaan, mutta sitten pääsettekin?

Vierailija
20.05.2020 |

Mun koe meni aivan surkeasti ja olen avan varma, etten pääse sisälle. Kaikki hokee minulle, että "älä heitä vielä kirvestä kehään", vaikka tiedän itse miten tulee käymään.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei, aina on oma fiilis osunut oikeaan. Saatteko pian tietää hyvän vastauksen kriteerejä tms.?

Vierailija
2/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei, aina on oma fiilis osunut oikeaan. Saatteko pian tietää hyvän vastauksen kriteerejä tms.?

Pääsin jatkoon ja mietin, kannattaako edes mennä, koska ensimmäinen vaihe meni niin huonosti ja ekan vaiheen pisteet vaikuttaa tosi paljon lopulliseen pistemäärään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pessimisti ja pessimistit ei ikinä pety. Eli olen.

Vierailija
4/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti tuossa tilanteessa kannattaa vielä yrittää! Ainakin saat sitten kokonaispistemäärän, ja voit sitä kautta punnita haetko ensi vuonna uudestaan. Koe on voinut olla muillekkin tosi vaikea. Tsemppiä!

Vierailija
5/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Niin siis mietin, että minkä takia minut valitaan jatkoon, jos minulla ei ole kuitenkaan mahdollisuuksia päästä sisälle? Voiko olla niin, että minut valitaan "kannustukseksi" jatkoon, vaikka pistemäärä ei tule riittämään?

Ap

Vierailija
6/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista pääsykokeista, mutta ylioppilaskirjoituksissa mulle tuli äikän aineen jälkeen sellainen olo, että pääsenköhän tästä edes läpi. Sain kuitenkin arvosanaksi L:n, 97 pistettä.

Vierailija
7/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin yliopistoon, vaikka pääsykokeen jälkeen tuntui, että ihan pieleen meni. Koe oli vaikea ja meni mielestäni huonosti. Olin siis varma, että en pääse sisään, mutta pääsinpäs vaan kuitenkin. Rimaa hipoen kylläkin, mutta eipä sillä niin väliä ole.

Vierailija
8/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinäänsä juu, koe ei mennyt erityisen nappiin, eikä pisteetkään olleet kummoiset, mutta pääsin silti sisään (en edes varasijalta), koska tähän aineeseen otetaan aika paljon opiskelijoita. Tämä ei varmaan sinua lohduta, jos olet hakenut paikkaan johon on vaikea päästä. :(

Vierailija
9/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos yliopistosta on kysymys niin on vaikea uskoa, että ketään "kannustukseksi" valitaan jatkoon. Tee seuraava vaihe täysillä, anna kaikkesi. Voit päästäkin sisälle.

Vierailija
10/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista pääsykokeista, mutta ylioppilaskirjoituksissa mulle tuli äikän aineen jälkeen sellainen olo, että pääsenköhän tästä edes läpi. Sain kuitenkin arvosanaksi L:n, 97 pistettä.

Miten sun tulkinta voi heittää noin rajusti? 

Vierailija
11/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja on myös toisin päin.

Vierailija
12/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentoinnista. Ehkä mä vielä sitten yritän kaikkeni siinä viimeisessä vaiheessa!

Oon tehnyt paljon työtä tämän eteen ja tuntuu että olisin pystynyt paljon parempaan.

Vierailija
13/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt varasijalta. Sain vielä paniikkikohtauksen pääsykokeissa.

Vierailija
14/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sun tulkinta voi heittää noin rajusti? 

Muakin ihmetyttää miten tulkinta voi heittää noin pahasti. Minkä takia ajattelit ettet olisi päässyt läpi L:n aineella?

Vierailija
15/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt varasijalta. Sain vielä paniikkikohtauksen pääsykokeissa.

Kun sait kohtauksen auttoiko sinua joku vai selvisitkö siitä omin avuin?

Vierailija
16/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta minulle on käynyt niin, että olin aivan varma, etten saa työpaikkaa, mutta sitten sainkin. Itselläni oli tunne, että haastattelutilanne meni periaatteessa hyvin, mutta olin aivan varma, että kokemukseni ja osaamiseni ei millään voi riittää siihen, mitä hakivat. 

Vierailija
17/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
19/19 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin yliopistoon, vaikka koe meni surkeasti. Koe meni oikeasti huonosti, koska sain todella alhaiset pisteet. En olisi ikinä uskonut että pääsen sisään. Ilmeisesti hakijoiden taso oli alhainen. Silloin olin iloinen, mutta jälkeenpäin en sillä en oikein pärjännyt opinnoissa vaikka ne loppuun väänsinkin. Mutta en tarkoita sitä etteikö joku muu helposti sisäänpääsyt voisi pärjätä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän