Kiurun mukaan korona rassaa varmasti jokaisen mielenterveyttä
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/yli-70-vuotiaat-saivat-uudet-korona…
Mikä sammakko tuo oli? Ei ole ainakaan ketään meidän perheessä/suvussa rassannut, joten ihme kommentti on. Vai tietääkö Kiuru meidän mielenterveyden meitä paremmin?
Kommentit (14)
Onkohan Kiuru lukenut palstan koronahysteerikkojen vouhotuksia ja kuvitellut, että muutama=kaikki?
No kai se nyt rassaa kun ei tukahduteta tautia kunnolla vaan annetaan ihmisten olla löysässä hirressä hamaan tappiin saakka!!!!!!
Mikä valtio se sellainen on, joka valitsee kansanmurhan mieluummin kuin laittaa rajat kiinni ja tiukat karanteeniehdot? Välttämättömyydet pystyttäisiin hoitamaan myös rajat kiinni tietyin ehdoin.
Ihan sama mitä se olis sanonut, täällä kiistettäisiin. Jos se olis sanonut vaikka että "useimmat eivät kärsi koronatilanteesta", niin täällä olis ollu tukku vastauksia, että "minä ainakin kärsin, ja kaikki jotka tunnen kärsii myös!".
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kiuru lukenut palstan koronahysteerikkojen vouhotuksia ja kuvitellut, että muutama=kaikki?
Itsetuhoisten ihmisten mukaanko täällä pitäis päätöksiä tehdä? Hypätään kaikki junan alle sitten vaan!
Ei mun mielenterveyttä ainakaan rassaa. Turhaa yleisillä paikoilla notkumista vältetään ja kaupassa käydessä maski, lasit ja suojakäsineet. Ei tarvitse mitään paljon stressata nuo kun laittaa päälle. Nyt sitä sisua suomalaiset mistä aina puhutaan.
Kyllä se rassaa. Ei itseni takia mutta teinien. Pelottaa abin tuleva kouluvuosi, harmittaa peruuntunut matka ja toisella on astma ja sairastuminen pelottaa. Samaten julkinen liikenne.
Mua harmittaa peruuntuneet matkat ja lisääntynyt etätyö, mutta ei todellakaan vaikuta mun mielenterveyteen!
Miten tämä voi rassata, tykkään valtavasti kun saa olla rauhassa ja tehdä juuri sitä mitä haluan.
Kotona tietenkin, minulla on täälä kotona kiinnostavat harrastukset mihin en ketään muita mukaan tarvitse.
Syyllistyit nyt itse samaan kuin Kiuru. Et voi tietää perheenjäsenten ja sukulaisten mielialaa ja ajatuksia ja puhua heidän puolestaan.
Tässä corona keväässä ei ole mitään hyvää. Rassaa ihan sairaasti. Toivottavasti uimahalli edes avattaisiin pian.
Hoitajana pelottaa että tartutan koronan miesystävääni jonka kanssa ei asuta yhdessä.mutta joka ei ehkä selviä koronasta
yleensä työt ei tuu kotiin.nyt stressaan paljon.edeltävästi olut paljon stressiä elämässä.juuri kun hiukan alko helpottaa nyt tämä.
Ihan varmaan rassaa jokaista tietty somessa valehdellaan niinkuin muutenkin kuinka ihanaa elämä "aina" on.
Aijaa, oonko mä sitten sairas tai en tunnista sairauttani 🙄