Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Riskiryhmään kuuluva! Oletko käynyt nyt kampaajalla/parturissa?

Vierailija
20.05.2020 |

Näin korona-aikaan siis. Jos et niin milloin ajattelit seuraavan kerran mennä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy muutenkaan. Tytär tai mies tasaa tarvittaessa latvat. Pitkätukan on turha maksaa kampaajasta.

Vierailija
2/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. En ole käynyt edes kaupassa. Ehkä vuoden päästä voisin käydä kampaajalla, katsotaan sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän pitkiä hiuksia tarvitse joka vuosi leikata. 2-5v välein voi ehkä latvoja tasoittaa

Vierailija
4/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmasti käy ainakaan vielä, jos edes kampaajalla (joka on pitkän aikaa lähellä asiakasta) ei ole edes kasvosuojainta, niin varmasti mahdollinen tauti tarttuu hänestä moniin asiakkaisiin.

Puolison kanssa leikkasimme hiukset toisiltamme ja ihan hyvää jälkeä tuli.

Vierailija
5/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siirtänyt kaksi kertaa kampaaja-aikaani. Alunperin olisi pitänyt olla maaliskuun lopussa, mutta siirsin kuukaudella. Totesin, etten vieläkään uskalla mennä mihinkään, joten kerralla siirsin toisen kerran aikaani heinäkuun alkuun.

Saa nähdä, uskallanko vielä heinäkuussakaan mennä kampaajalle. Hiukset kyllä alkaa olemaan sen näköiset, että pitäisi päästä värjäyttämään ja leikkaamaan. Mutta terveys edellä.

Vierailija
6/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Normaalisti käyn noin kahden kk:n välein. Nyt leikkasin itse otsatukkaa ohennussaksilla, saa luvan kelvata. Antaa nyt tukan kasvaa. En ole missään muutenkaan käynyt, lenkillä ja mökillä vain. Kunhan koronarokote tulee, ehkä sitten uskallan astua ulos vapaaseen maailmaan ja aloittaa taas kampaajallakäynnit ym sosiaaliset jutut. En uskalla riskeerata terveyttäni. 

Vierailija
7/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi myyntivaltti että kampaamot joissa suojainta käytetään, mainitsisi siitä sivuillaan, jäisi turha soittelu pois moneen paikkaan.

Vierailija
8/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt.Mutta ei ole iso liike missä monta kampaajaa ja asiakkaita paljon vaan yhden kampaajan liike ja ottaa niin väljästi että ei ole asiakkaat samaan aikaan siellä.

Olen myös käynyt kuntosalilla.Tosin se oli kiinni ja pt piti yksityis treenejä muutamalle viikossa.Nyt kun aukesi niin olen käynyt aamusta jolloin siellä ei ole muita näkynyt.Työskentelen päiväkodissa joten kontakteja tulee paljon päivän aikana nyt tosin lomalla ja sitten lomautusta vielä...

Vierailija
9/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelin leikkaaman itse. Minulla on pitkät hiukset mutta kasvavat myös todella nopeasti ja pari kertaa vuodessa oon leikannut lähes 10 cm pois kerralla.

Vierailija
10/10 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt. Normaalisti käyn noin kahden kk:n välein. Nyt leikkasin itse otsatukkaa ohennussaksilla, saa luvan kelvata. Antaa nyt tukan kasvaa. En ole missään muutenkaan käynyt, lenkillä ja mökillä vain. Kunhan koronarokote tulee, ehkä sitten uskallan astua ulos vapaaseen maailmaan ja aloittaa taas kampaajallakäynnit ym sosiaaliset jutut. En uskalla riskeerata terveyttäni. 

Itse olen käynyt kolmen kuukauden väliin, outoa että nyt tullut pitempi tauko. Miettinyt olen, että leikkaisinko itsekin otsahiukset takaisin, mutta en tiedä uskallanko. Mukava sitten olla, jos meneekin pieleen.