Toni Nieminen erosi jo, uus muija oottaa jo vauvaa
Seiska. Toni lähti. Uus muija oottaa jo vauvaa Tonille.
Kommentit (498)
Tunnollinen kansalainen, ahkera talkoolainen..ei olisi Suomessa vauvakatoa, jos kaikki miehet ottaisi Tonista mallia!!
Vierailija kirjoitti:
Työnantaja sais jo tarjota Tonille piuhojen poikkaisun.
Kannattais ennenkuin on koko toimiston tytöt raskaana.
"Empiirisen tutkimuksen mukaan hymy hyytyy melko nopeasti 😂"
Kirjoitti eräs nainen 13vkoa sitten Tonin instakuvan alle..
Vierailija kirjoitti:
Mutta onko se Tonin lapsi ollenkaan? Jos sen vuoksi muuttikin pois...
Periaatteessa hyvä pointti, tuolla teorialla on meriittinsä.
Toisaalta, Tonin tahti tunnetaan - asialla on puolensa ja puolensa.
Nieminen taitaa kuulua siihen ihmistyyppiin, joka ei osaa olla hetkeäkään ilman parisuhdetta. Puhumattakaan, että pysähtyis miettimään hetkeksi tekemisiään. Ei ne asiat sillä järjesty, että vaihdetaan jatkuvasti naista ja laitetaan tämä heti paksuksi.
varmaan hakee nyt kaikki merkkilaukut ja kalliit kellot pois...
ai mut tonihan on aina pa joten varmaan kaikki oma mahtui ikean matkalaukkuun.
Eihän tämä ole edes tottakaan enää 🙈 lapsiparat.
Nyt vaan olis kiva tietää minkä takia tämä onnellinen, vauvaa odottava pari on eronnut?
Kun tuon Tonin (ex)naisen Anskun facea kattoo, hän ei vaikuta näin ulospäin kyllä miltään idiootilta. Sosionomi koulutukseltaan, hyvä alansa työpaikka, ihan fiksun näköinen, siisti koti..ulkopuolisen silmin näyttää että olisi elämänhallinta kunnossa, mutta 8 lasta 4 eri miehen kanssa kertoo kyllä muuta...
Toni on ottanut Rinteen Antin tosissaan.
Tuskin Toni on elareita maksellut ennenkään, valtion kontolle tämäkin menee
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan olis kiva tietää minkä takia tämä onnellinen, vauvaa odottava pari on eronnut?
Kun tuon Tonin (ex)naisen Anskun facea kattoo, hän ei vaikuta näin ulospäin kyllä miltään idiootilta. Sosionomi koulutukseltaan, hyvä alansa työpaikka, ihan fiksun näköinen, siisti koti..ulkopuolisen silmin näyttää että olisi elämänhallinta kunnossa, mutta 8 lasta 4 eri miehen kanssa kertoo kyllä muuta...
Ulkokuori voi pettää monesti. Mun ex mies on suuren Suomessa toimivan yrityksen johtoryhmässä ja tulotiedot julkisia. Kulkee maailmalla ja yritysmaailmassa luotettavan yritysjohtajan keulakuvana, puhuu näennäisesti ihan järkeviä ja on kunnollinen perheenisä, vähän jopa uskovainenkin. Mikä oli totuus? Mies petti ympäri maailmaa työmatkoillaan maksullisten ja baarilöytöjen kanssa, toi sukupuolitaudit kotiin ja haukkui minua ja että MINÄ olin syypää pettämisiin (jos olisi ollut kunnon vaimo niin ei olisi hänen tarvinnut pettää). Oli kotona kuin pirun riivaama, raivosi ihan joka asiasta ja kaikki oli minun syytä. Jopa hänen aivoinfarktinsa oli minun syytä - jos olisin ollut miellyttävä vaimo niin ei olisi tullut tulppaa päähän. Eli IKINÄ ei voi ulkokuoresta päätellä mitään, sen olen oppinut elämässäni.
Noniin, tätä vauvatietoahan on osannut odottaa tuosta suhteen alusta asti, mutta tää erokäänne on jo vähän jopa ylläri. Mun käy sääliksi jo lapsia, isäsuhde olisi niin tärkeä, mutta miten mahtaa tollaisilla lapsimäärillä eri naisten kanssa kehittyä..
Vierailija kirjoitti:
Sitä se rakkaus teettää. Onnea nuorelle parille!
Kun edes OLIS nuoria, niin voisi pistää sen piikkiin..
No ei ole ainakaan tuhkamuna. Toisin kuin moni "mies". Naiset halusi, Toni antoi. Diili. Turha valittaa kateellisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siittiölinko!
Siemenlinko
Levittää siementään nopeemmin kuin korona. On se kone.
:'D tää oli hyvä t:kahvit väärään kurkkuun
Surullista katsoa miten hukassa ihminen on elämänsä kanssa. Kovasti hakee jotain ja kun lapsi ilmoittaa tulostaan, lähdetään karkuun. Nyt jos koskaan pitäis pysähtyä miettimään.
Mitähän Tonin Tampereella asuvat jo vanhemmat tytöt miettii kun taas uutta pikkusisarta pukkaa...
Johan noita on hankala jo Oulun reissuilla nähdäkkin.... pitäis koittaa nähdä isukkiaan, mennä Heidille ja nyt vielä Anskunkin luo....
Liuta pikku-Niemisiä on valmiina temmeltämään maailmalle :)
Näyttää Seiskan kuvassa taas aivan Marja-liisa Kirvesniemeltä.
Eiköhän nyt ala olla kaikille selvää että Niemisellä ei elämänhallinta ole missään mielessä kunnossa, ja sairasta ihmistä jonka teot vaikuttaa suoraan lapsiin ei pitäisi lynkata julkisuudessa, vaan hän on avun ja tuen tarpeessa.
Siemenlinko