Imatra case, äitinä olen järkyttynyt! ;(
Poika joka oli pahoinpitelijänä, ig löytyi surullista materiaalia kun poika,juo kaljaa ja polttaa tupakkaa.
Lopussa Suomi viinapullo kädessä.
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Jos maailma on lapselle nykyään parempi paikka elää niin miksi 1 / 3 osa nuorista sairastuu masennukseen?
Mistä tiedät moniko ennen on sairastunut, kun ei kukaan varmasti halunnut että lapsensa leimataan mielisairaaksi, niin ei myöskään tuollaisia diagnooseja tehty. Jos nyt muutenkaan olisi kiinnostanut.
Voi siis olla, että ennen esim. 2/3 nuorista sairastui masennukseen ja nykyään huomattavasti vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Se pahoinpidelty itsekkin tappeli ennen pahoinpitelyään mm. kuristi toista poikaa niin että tällä tuli kuset housuun ja muut hekotti vieressä.
Että se siitä hyvä-paha-asetelmasta.
Rouva Juuti? Kipaseppa hakemaan pojallesi lisää kaljaa ja tupakkaa.
Eikö ne hakkaajat ollut ravi kansan edustajia ja sit yksi suomalainen?
Onko hakkaaja johtaja-ainesta? Pikkutrumppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HOX HOX
Hei, vastatkaa fossiilille.
Onko tämä tätä päivää oikeasti??
Housuun pissanneen pojan instagramissa on ollut tällainen teksti
"tääl päi aseet paukkuu ja huumeet hallitsee" - i.j. 😍
Tarinoita IMATRAN hoodeilta 💯 kannattaa varoo tääl päi ei pelleillä 🚫🧢💊 #ghettolife 😤✋"Meno on kuin amerikan slummialueilla. Suomessa. Järkyttävää.
Se ei ilmeisesti ole pojan oikea ig vaan jonkun muun pilamielessä perustama.
Et ehtinyt näkeen alkuperästä instaa? Mä näin ja kyl I*** oli kirjotettu noin bioon.
Suomessa on vuosikymmeniä ollut "parempien" ja "huonompien" alueita.
Nykyään kasvatus on heikommilla kantimilla monella tapaa. Kun ei olla läsnä, eikä viitsitä viettää aikaa lasten kanssa, ei ole rajoja yhdistettynä isoihin asumisalueisiin, missä pääsee lapset jengiytyyn - lopputulos on tämä.
Mä näin videon ja täytyy sanoa että ei siinä ollut vain yhtä tekijää. Kaikki melkein vaikuttivat väkivaltaisilta enemmän tai vähemmän.
En puolustele yhtään mutta uskon että kaikilla lapsilla ketkä tuommoiseen jengiin menevät mukaan niin on jotain outoa perheessä.
Ainakaan mun lapsi karttais tommosen jengin tasan niin kaukaa kun vaan vois.
Vierailija kirjoitti:
Mä näin videon ja täytyy sanoa että ei siinä ollut vain yhtä tekijää. Kaikki melkein vaikuttivat väkivaltaisilta enemmän tai vähemmän.
En puolustele yhtään mutta uskon että kaikilla lapsilla ketkä tuommoiseen jengiin menevät mukaan niin on jotain outoa perheessä.
Ainakaan mun lapsi karttais tommosen jengin tasan niin kaukaa kun vaan vois.
Noin mäkin oon ajatellut että mun lapsi ei ikinä tollaseen porukkaan menis. Eikä ne oo mennykkään, mutta lähellä käytiin.
Oli harrastus, läsnäolevat vanhemmat, perheen kanssa puuhattiin ja asuttiin syrjässä, muttei liian syrjässä.
Sitten yläasteella tutustuttiin varmaan osittain vahingossa "vääränlaisiin" henkilöihin.
Tehtiin päätös ja kustannettiin useamman monta tonnia maksava ja paljon kaikkien aikaa vievä harrastus.
Kaikilla ei ole mahdollisuutta ja oonkin miettinyt välillä millä olisin kuvannollisesti tempassut nuoren pois porukasta. Todennäkösesti olis pitänyt pistää kämppä myyntiin ja vaihtaa paikkakuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Suosii kuitenkin kotimaista tuotantoa, hyvä.
Jonneilla on kirkasta kraanavettä pullossa. Ja syntymähumalassa tietengi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne hakkaajat ollut ravi kansan edustajia ja sit yksi suomalainen?
Vain yksi ravari tavallaan renkinä tai apurina ja sitten kantiksia suurin osa. Valitettavasti näin persujen mieliksi.
Valitettavasti näin.
Vierailija kirjoitti:
Se pahoinpidelty itsekkin tappeli ennen pahoinpitelyään mm. kuristi toista poikaa niin että tällä tuli kuset housuun ja muut hekotti vieressä.
silti kenenkään PÄÄN päällä ei hypitä.
sossuille töitä kid kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosii kuitenkin kotimaista tuotantoa, hyvä.
Jonneilla on kirkasta kraanavettä pullossa. Ja syntymähumalassa tietengi.
Oliskin vettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
silti kenenkään PÄÄN päällä ei hypitä.
Joo EI TODELLAKAAN!!