Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v+ näkymättömät naiset - miehet, ettekö näe vai ette ole näkevinänne?

Vierailija
19.05.2020 |

Tuli mieleen tuosta ”miehet kävelee kadulla päin naisia ellei nainen väistä, koska tila kuuluu miehille”-ketjusta että päin kävelyä tapahtuu eritoten näkymättömille naisille. Näkymättömyys tulee kun ikääntyy ja muuttuj ”keski-ikäisen näköiseksi”.
Olin nuorena kaunis ja upea ilmestys ja miehet hymyilivät tai katsoivat, antoivat tilaa ja tietä, avasivat ovia ja auttoivat tuolia.
Kukaan ei ikinä kävellyt kadulla päin.

Nyt olen 40a+ ja viimeisestä raskaudesta jäi raskauskiloja, olen ylipainoinen ja ”tädin” näköinen. Miehet ei noteeraa (ja siis ymmärrän tämän kyllä, tämä ei ole nyt siis ketjun aihe), kukaan ei katso, ei auteta mitenkään, ei anneta tietä ja jyrätään päin jos en väistä. Oletus on se että näkymätön ja ei-kiinnostava mitätön nainen väistäköön.

Nyt kiinnostaa että MIEHET, näettekö te kuitenkin 40-50v naiset mutta vain teeskentelette että ette näe? Miksi tän ikäisiä kävellään päin? Miksi tämänikäisille ollaan tylyjä?

Toki on selvää että niitä kauniita liehakoidaan ja yritetään tehdä vaikutks. Mutta KAIKKIA pitäisi kunnioittaa, miehiä ja naisia, kaiken ikäisiä, eikä alkaa käyttäytyä ylimielisen piittaamattomasti iäkkäämpiä naisia kohtaan.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekään et vaikuta väistävän ketään. Sitten kun sattuu kohdalle mies joka on kaltaisesi, niin törmäyshän siinä tulee, kun kumpikaan ei viitsi väistää.

Vierailija
2/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan minä en noin käyttäydy livenä. Yhtälailla näkyy kuin kaikenikäiset. Täällä kyllä remmitän toki oikein kunnolla

mies52v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kuljen ilman meikkiä ja laittautumattomana nykyisin, nii miehet ei aina huomaa. :DD eipä niitä "kaunottariakaan" yleensä huomata tukka sotkussa ilman meikkiä jne.... Tosin jos oon ilonen, niin sillon muutki on, että ehkä tää on jtn psykologista ennemmin?? :))

Ja huomasin että ku kuljen vähemmissä vaatteissa ku peittävä takki, niin tosi moni mies tuijottaa myöskin. :D

Mut joskus huomaan et jotkut miehet tekee kai Tahalteen silleen, että kattoo, sit kääntää katseen pois niin nopee ku ikinä pystyy. rumuudesta se ei ainakaan johdu, vaan luulen että johtuu siitä etten näytä miltään heruttelevalta naiselta, ja siitä että miehille tehdään usein sitä samaa ja haluaa ns kostaa sen. =D

Vierailija
4/5 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua päin on kävelty nimenomaan nuorena ja kauniina tahallaan. Naisvihaajat harrastavat sellaista.

Vierailija
5/5 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tuollaista jyräämistä ole koskaan nähnyt kenenkään toimesta. Yleensä kaikilla on yhteinen ymmärrys siitä miten liikeradat menevät. Kuljetaan tien oikeaa laitaa menosuuntaan nähden ja niin edelleen. Tarvittaessa hyvin pienellä korjauksella etukäteen muokataan omaa kurssia jos joku on syystä tai toisesta siinä omalla linjalla, en oikein ymmärrä miten jyräämistä pääsisi edes tapahtumaan. Suomalaistahan kammottaa jo tervehtiminen, puhumattakaan siitä että olisi riski törmätä toiseen fyysisesti.

Vai tarkoitetaanko esimerkiksi sitä, kumpiko menee ensin liukuportaisiin? Siinä tietysti on monta tekijää pelissä, ovatko miehet sitten itsevarmempia tai röyhkeämpiä. Se on vähän luonnekysymyskin.