Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä miehen todella ujo käytös voi johtua?

Vierailija
19.05.2020 |

Eli työpaikallani on eräs mies, joka juttelee kaikille muille melko normaalisti paitsi minulle. Hän on kyllä muutenkin vähän hiljaisempi, mutta minun kanssaan hän menee jotenkin aivan lukkoon ja tuntuu ettei uskalla puhua oikeastaan mitään. En siis itse ole mikään päällepäsmäri ja olen myös vähän hiljaisempi, ja olen miettinyt vihaako hän minua jostain syystä eikä tykkää siitä että olen siellä töissä. En kyllä keksi siihen kerta kaikkiaan mitään syytä. Olen aika paljon nuorempi kuin hän ja olen miettinyt voiko se liittyä siihen että hän ei pidä nuoremmista työntekijöistä, mutta kyllä hän kaikille muille pystyy puhua melko luontevasti ja uusillekin työntekijöille. Minun kanssaan hän vain vaikuttaa hermostuneelta vaikka kyllä hän minullekin ihan ystävällisesti vastaa jos puhun jotain. Etenkään kahden kesken hän ei puhu minulle oma-aloitteisesti, ja lähtee johonkin toiseen tilaan jos olemme vaikka taukohuoneessa kahdestaan. Hän ei katso minua silmiin puhuessaan ja jotenkin sekoilee sanoissaan välillä. Joskus mietin että mitä olen tehnyt väärin kun hän on vain minua kohtaan tuollainen. Hän on mielestäni kiva ja hauska tyyppi, ja harmittaa kun en ole häneen tutustunut ikinä samalla tavalla kuin muihin työkavereihin. Miksi jotkut miehet tuolla tavalla välttelee ilman syytä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta kuulostaa todella rasittavalta tyypiltä. Itse en kyllä näe tuossa mitään ihastumista, ainakin omalla kohdalla ihastuneet miehet käyttäytyvät eri tavoin.Miksi sua ylipäätään kiinnostaa jonkun työkaverin käytös? Olet siis itse kiinnostunut tuosta miehestä?

Vierailija
22/23 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ns. "loveshy", joka ei uskalla puhua vähääkään kauniimmille naisille mitään. Rumiksille ja taviksille kyllä. Vaikka on noita naisiakin nähty, jotka menevät täysi tuppisuiksi kun joku todellinen komistus tulee juttusille. Ovat kuin olisivat nähneet auringon ensimmäistä kertaa.

Mistä päättelit, että ap on nainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aikuisen ihmisen pitäisi osata kuitenkin olla perusmukava ja kohtelias vaikka olisikin ujo. Tunnen kertomasi kaltaisen miehen ja hän käy hieman hitaalla tietyllä tavalla vaikka saattaakin ulospäin vaikuttaa normaalilta, hän on peräkammarin poikia vielä nelivitosena eikä varmasti ikipäivänä ole naista nähnytkään