Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinderkokemus: mies sanoi treffeillä, että kaikki hyvät on varattu.

Vierailija
19.05.2020 |

Oon tavannut tinderistä lähinnä tilannetajuttomia ihmisiä. Tämä mies ei edes ollut pahimmasta päästä.
T. Sinkku, jonka kanssa käydään treffeillä koska kaikki hyvät on jo varattu.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ja live-elämässä on puolet vähän vinksahtaneita. Niin naiset kuin miehetkin.

Vierailija
2/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Tinderin okcupidiin. Enemmän mun makuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes yhtä innostavaa, kuin aikoinaan mies joka vaikutti kiinnostuneelta, tanssitti baarissa jne ja lopulta sai ujosti hymyillen kysyttyjä "Voisitsä esitellä mut tuolle sun kaverillesi tai antaa mulle sen puhelinnumeron". No en vois, mene itse kysymään siltä itseltään.

Vierailija
4/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Ok. Mies oli oikeassa. 

Vierailija
5/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoin Tinderin okcupidiin. Enemmän mun makuun

Tinderistä saa toisaalta nopeammin seksiseuraa. Siksi suosin sitä. M40

Vierailija
6/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ollaan Tinderissä?

Vierailija
7/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes yhtä innostavaa, kuin aikoinaan mies joka vaikutti kiinnostuneelta, tanssitti baarissa jne ja lopulta sai ujosti hymyillen kysyttyjä "Voisitsä esitellä mut tuolle sun kaverillesi tai antaa mulle sen puhelinnumeron". No en vois, mene itse kysymään siltä itseltään.

Kerroppa mulle miksi usein jos juttelen jonkun kivan naisen kanssa ja ollaan suunnittelemassa yhteisen illan jatkoa niin siihen tulee joku naisen kaveri joka yrittää cockblockata ja sabotoida meidän tutustumisen ja yhteisen illan?

Vierailija
8/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerroppa mulle miksi usein jos juttelen jonkun kivan naisen kanssa ja ollaan suunnittelemassa yhteisen illan jatkoa niin siihen tulee joku naisen kaveri joka yrittää cockblockata ja sabotoida meidän tutustumisen ja yhteisen illan?

Sama syy kuin jätkillä: ollaan kateellisia eikä haluta menettää kaveria.

Vierailija
9/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ollaan Tinderissä?

Ainakin PK-seudulla eronnut löytää sieltä helpoten petikaverin.

Vierailija
10/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt viitsi lukea rivien välistä jotain sellaista, jota mies ei todellakaan tarkoittanut.

Vierailija
11/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt viitsi lukea rivien välistä jotain sellaista, jota mies ei todellakaan tarkoittanut.

Suoraan sanoi mitä mieltä on.

Vierailija
12/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin oikein sympaattisesti sanonut, että olen huomannut saman miesten suhteen-hyvät on jo varattu. LOL

Vierailija
13/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enpä kuule tiedä. Ei ole omakohtaista kokemusta. Paitsi silloin, jos kaveri alkaa olla enemmän kaatumiskunnossa kuin iskukunnossa, täytyy kaveri pelastaa limanuljaskalta jota ei näytä kiinnostavan ymmärtääkö "keskustelu"kumppani enää missä on ja mitä tekee. Silloin kaveri saatellaan kotiin turvallisesti nukkumaan.

Antamasi skenaario on kuitenkin muuten itselleni tuntematon eikä sillä ole edes viitteellisesti tekemistä lainaamasi kommentin kanssa.

Vierailija
14/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mies oli keeper ap. Sen pahin vika oli että se on liian rehellinen.

Vierailija
15/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vapaat on vammasille. HAHHAH! [tune: Timo Soini]

Vierailija
16/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toteaa Vaan että olit sä sinkku, että niin olitkin.

Vierailija
17/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies sanoi pokkana seksin jälkeen, että toivottavasti seksi ei synnytä mulla tunteita. Herra kyllä tiesi, että hain silloin jotain vakavampaa juttua.

Vierailija
18/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanoi mitä mieltä on.

Samaa mieltä. Kertoi ihan suoraan ettei pidä deittiään kaksisena löytönä. Ihan ok.

Vierailija
19/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle mies sanoi pokkana seksin jälkeen, että toivottavasti seksi ei synnytä mulla tunteita. Herra kyllä tiesi, että hain silloin jotain vakavampaa juttua.

Ja annoit ilman tarkempaa analyysia miehestä. Tyhmä sinä.

Vierailija
20/29 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidetään huolta toisistamme. Ei viitsi päästää liikaa juonutta ystävää jonkun tuntemattoman matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme