Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua. Sain sähköpostin jossa vastaanottajan kohdalla ei lue : "sinä", vaan joku toinen. Miten mahdollista, oli tärkeä viesti

Vierailija
19.05.2020 |

Odotin siis tätä tärkeää viestiä, joten uskon että se ehkä oli mulle tarkoitettu, mutta vastaanottajan kohdalla lukeekin joku muu, siinä missä lukee yleensä : "sinä". Siis aivan muu ihminen, ja hänen sähköpostiosote.
En nyt tiedä onko tämä kuitenkaan mulle vai sille toiselle tarkoitettu? Ehkä lähettäjä oli sekoittanut meidät kaksi, ja lähettänyt tän vahingossa mulle eikä sille toiselle?
Mitään spammistä ei siis ole kyse, vaan tärkeä henkilö jolle lähetin itse aiemmin viestiä, ja odotin hänen vastausta.
voisitteko it asiantuntijat selittää, oliko tää viesti virhe, vai ei...
Ikinä en ole saanut aiemmin viestiä jossa vastaanottajan kohdalla lukisi mitään muuta kuin "sinä" eli minä itse.
Vai onko tää yleistäkin, ja voinko luottaa että se oli mulle. En viittisi lähteä selvittämään.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis viitsi kysyä onko viesti todellakin sinulle? Voi voi. Mitenkäs muuten se selviää?

Vierailija
2/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko tää massa-postitus viesti, eli monelle samaan aikaan lähetetty? Mitään henkilökohtaista tuossa viestissä ei ollut, ei siis viestissä itsessään ollut kenenkään nimeä saajana...?

Toimiiko ne näin...Sori, mulla on heikot it-taidot näköjään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, sinä ja sinä. Ajattele välillä itseäsikin.

Vierailija
4/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli sulle piilokopiona.

Vierailija
5/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee kahden tollon kaiman posteja. Niiden tuttavat ja ne itsekin kirjoittavat sähköpostiosoitteen väärin.

Olen saanut kuitteja, tilausvahvistuksia, liput festareille, kirjan oikovedoksen, työsopimuksen, rempan kustannusarvion, mummon valokuvia jne.

Minkäs teen, paitsi ilmoitan lähettäjälle, etten ole hänen tavoittelemansa henkilö, ja tuhoan viestit.

Hemmetin ärsyttävää. Homma on jatkunut liki 10 vuotta.

Vierailija
6/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärtänyt tota "sinä" kohtaa

Vierailija
7/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat "vastaanottajan kohdalla"? Se viesti alkaa, että "Hei ap" vai sähköpostin vastaanottajakentässä on väärän ihmisen osoite? Viimeksimainitussa kyse on spämmistä tai viruksesta omalla koneellasi.

Vierailija
8/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli sulle piilokopiona.

MITÄ SE TARKOITTAA? siis massapostitus? PLEASE selittäkää? Siis kun monelle vastataan samalla viestillä, että esim. ettet tulleet valituksi työpaikkaan?

Vierailija
9/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat "vastaanottajan kohdalla"? Se viesti alkaa, että "Hei ap" vai sähköpostin vastaanottajakentässä on väärän ihmisen osoite? Viimeksimainitussa kyse on spämmistä tai viruksesta omalla koneellasi.

nimenomaan Outlookissa (hotmail-tililn) vastaanottajan kohdalla on toisen ihmisen sähköpostiosoite, enkä MInä, niin kuin aina muulloin.

itse viestiä ei ole nimetty kenellekkään. 

Vierailija
10/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vai Sinä? Siis kumpi siinä nyt oli?

Vierailija
11/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaanottaja: Sinä.

Onko tuollainen sposti mahdollinen?

Vierailija
12/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso sähköpostin otsikkotiedot.

Vierailija
13/13 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä viesti oli lähetetty jollekin toiselle mutta sinä olit BCC (googleta)