Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa ja hävettää hakea jatkuvasti samaan paikkaan töihin (omaani)

Vierailija
19.05.2020 |

Mulla on kauhea ahdistus, kun pitää lähettää jatkuvasti työhakemuksia työpaikkaan, jossa olen ollut töissä jo 7 vuotta. En kuitenkaan saa koskaan hakemiani paikkoja, mutta minulle kyllä annetaan määräaikainen pätkä muualta.

Kyseessä ei ole mikään korkea virka vaan kunnallinen siivoustyö kyseessä. Koulutus löytyy. Tänä tuntuu jo aika nöyryyttävältä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä ymmärtänyt että sinua ei haluta sinne. Sinut on kuitenkin pakko palkata aina pätkäajaksi kokemuksesi tähden ja muut paremmat hakijat jäävät aina ilman töitä sinun vuoksesi.

Vierailija
2/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvin tutulta...

Nimim. Opiskeluaikoina siivouskeikkoja tehnyt. Noin joka kolmas työkaveri valitteli samasta asiasta. Heille ei taidettu myöntää edes muuta kuin määräaikaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terveydenhoitaja, ja ihan samaa mietin. Meillä myös yli 3kk sijaisuudet täytyy laittaa julkiseen hakuun, joten käyn haastatteluissa säännöllisesti, jotta saan jatkaa työssäni. Vakipaikat menevät kuitenkin muille.

Vierailija
4/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minua ei haluta töihin, niin miksi ne sitten pyytävät töihin johonkin pätkään ilman hakemistakin?

Ikävää kuulla, että muilla aloilla on sama juttu. Helpottavaa kyllä, etten ole ainoa. Tämä on todella turhauttavaa. Minua ainakin jo hävettää käydä haastatteluissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi