Miksei käytetä robotteja ravintoloissa?
Kommentit (12)
Tilataan ruoka automaatista, kannetaan itse pöytään ja lopuksi viedään astiat keräyshihnalle. Kyllä siitä ravintolaelämyksestä voi maksaakin.
Vierailija kirjoitti:
Tilataan ruoka automaatista, kannetaan itse pöytään ja lopuksi viedään astiat keräyshihnalle. Kyllä siitä ravintolaelämyksestä voi maksaakin.
Niin? Älä sitten käy raflassa! En minäkään.
Käytän ainoastaan sexirobottia ja se tarjoilee minulle upeita orgasmeja.
Ne maksaa aikas paljon, kymppitonneja. Ravintolat on usein pienyrityksiä, joten harvemmalla rahaa investoida tuollaisiin, varsinkin jos niistä saatava kilpailuetu olisi vain lyhytaikainen. Niin kauan kuin ihmistyö on halvempaa, ei automatisoinnissa ole järkeä. Ei niitä halpavaatteitakaan robotit ompele niin kauan kuin vielä löytyy ihmisiä, jotka tekee työn halvemmalla.
Jossain Japanissa toki robotit tarjoilijoina on just se juttu joka johonkin ravintolaan asiakkaita houkuttelee, mutta ei niitäkään joka korttelissa ole.
Hyvä idea! Eivätpä ainakaan tule kyselemään tyhmiä, tyyliin "Maistuiko ruoka?".
Aarghh, antakaa minun syödä rauhassa!!
Asiakkaat myös vois olla robotteja.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Sinne pöydälle ne astiat ja roskat jäisi, kuten nykyisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah! Sinne pöydälle ne astiat ja roskat jäisi, kuten nykyisinkin.
Onpa hauska kiusata niitä pienipalkkaisia ravintolatyöntekijöitä!
Kyllä näitä Japanissa on.
https://www.bbc.com/news/av/technology-24525541/the-automated-japanese-…
Robotit ei maksa veroja eikä näinollen osallistu tämän yhteiskunnan pyörittämiseen ja rahoittamiseen.
Robotti kaatamassa kuumaa keittoa päälleni? Hienoa.