Miksi käytät typeriä sanontoja?
Esim. "arvaapa kahdesti". Miksi v*tussa mun pitäisi kuluttaa aikaani sun arvausleikkeihin, kun tiedän heti kerrasta oikean vastauksen siihen sun paskakysymykseen.
Mitä muita sanontoja sinä käytät päin v*ttuja?
Kommentit (13)
Arvaappa kahdestihan on vastaus siihen. että olet todennäköisesti arvailuinesi väärässä. Eli pieni näpäytys sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Arvaappa kahdestihan on vastaus siihen. että olet todennäköisesti arvailuinesi väärässä. Eli pieni näpäytys sinulle.
Yleensä tuo kyllä esitetään ihan jo ennen ensimmäistäkään "arvausta", kuten äsken siinä poistetussa Lotta Hintsa ketjussa.
Sekö ketjun poisto sitten meni tunteisiin?
Aidan toisella puolella ruoho on vihreämpää
Empä tiedä.
Vaikka tietäisinkin niin en halua ottaa kantaa.
Jos harakka hyppii hangella maaliskuussa, on vielä lunta maassa.
Mut tää ei ollutkaan typerä, vaan ihana :)
Parempi virtsa väärään kuin vaaksa haaraan.
Jos pitää valita joko ap.n kiroilu tai jonkun tyhmätkin sanonnat, niin kallistun kuitenkin sanontojen puoleen.
Usein sanonnat kuitenkin ovat enemmän mukavia kuin typeriä.
Työkaveri sanoo: "Kaadoin kahvia kuppiin".
Minä: "kaadoit kahvia kuppiin?"
Sellaista se on, tuo sosiaalinen kanssakäyminen, aika usein siinä ei ole MITÄÄN JÄRKEÄ. Tai oikeasti tuollaisella toistelullakin halutaan vain a) tehdä selväksi että on kuultu mitä toinen sanoi ja b) varmistaa että kuuli oikein.
Työkaveri sanoo: "Kaadoin kahvia kuppiin".
Minä: "kaadoit kahvia kuppiin?"
Sellaista se on, tuo sosiaalinen kanssakäyminen, aika usein siinä ei ole MITÄÄN JÄRKEÄ. Tai oikeasti tuollaisella toistelullakin halutaan vain a) tehdä selväksi että on kuultu mitä toinen sanoi ja b) varmistaa että kuuli oikein.
Parempi virsta väärään kuin vaaksa vaaraan.