Käyttäkää ihmiset MERISUOLAA
Merisuolaa, Himalajan vuorisuolaa - saatte enemmän mineraaleja ja ollaan lähempänä luomutuotetta! Normaali jodioitu ruokasuola on teollisuuden sivutuote ja siitä on poistettu kaikki muut mineraalit! Ylistyslaulu merisuolalle!
Kommentit (30)
Maussakin sen huomaa, ruususuolakin paljon paremman makuisen tekee ruoasta.
Jodin saa kelp-levästä, ota sellainen välillä tablettina vaikka ellet syö sushia. (merilevässä paljon jodia)
Myös merisuolaa saa jodioituna, lukekaa niitä purkkeja :p
Merissä on paljon mikromuovia joten kiitti ei.
Tai Seltiniä kirjoitti:
Mä käytän Panosuolaa.
Siis Pan-suolaa. Sori.
Käytän tavallista suolaa, jodi saattaa suojata syöviltä.
Hämmentävä ketju, koska olen pitänyt itsestäänselvänä, että ihmiset suosivat merisuolaa. Sehän on kaikkein maukkain suola. Ja kuka imbesilli luulee, että suolassa on mikromuovia!
Mä en käytä koskaan mitä joku käskee käyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä tarvitset holhousta
No. Mitään ihmeitähän merisuolassa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävä ketju, koska olen pitänyt itsestäänselvänä, että ihmiset suosivat merisuolaa. Sehän on kaikkein maukkain suola. Ja kuka imbesilli luulee, että suolassa on mikromuovia!
Jos olet yhtään seurannut suolasta käytävää keskustelua, niin tiedät että vähäsuolaisuus on oikea vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä tarvitset holhousta
Sinä tarvitset käskyläisen jota käskyttää.
Vierailija kirjoitti:
Muovi on saastuttanut jo merisuolankin – ”Muovia on ilmassa, vedessä, merenelävissä, oluessa ja käyttämässämme pöytäsuolassa”
Rothschildillä ja rikkailla on vuosia sitten jo louhitut aidot himalayan suolat varastossa. Todella harvalla on aitoa himalayan suolaa. Voin kuvitella aidon himalayan suolan ihanan suolaisuuden.
Käyttäkää jodioitua ruokasuolaa. Suomen maaperästä saa jodia heikosti muuten ja kilpparin vajis uhkaa.