Tinderissä valehtelu
Olin treffeillä viikonloppuna miehen kanssa joka väitti pituudekseen 185cm ja väitti olevansa sporttinen etc. Pituutta ei ollut 185cm. Minulla oli paksupohjaiset kengät jalassa ja pituuteni ilman kenkiä on 167cm ja hän oli minua lyhyempi. Sporttisuudesta ei näkynyt häivähdystäkään: se miten hän kantoi itseään viittasi siihen ettei kyllä ole nähnyt kuntosalia tai käynyt lenkillä aikoihin. Hän ihmetteli miksi hänen deittailunsa ei oikein suju ja miksi naiset ovat ”menestyneiden” miesten perään. Olin treffien jälkeen sanalla sanoen hämmentynyt, hän oli aivan mukava ja tulimme hyvin juttuun ja rupattelimme niitä näitä minulla ei ollut syytä olla hänelle suoranaisesti ilkeä ja jotenkin säälitti tuo ihminen, joten en viitsinyt sanoa hänelle että sähän huijaat sun profiilissa. Hän kysyi että haluanko nähdä uudestaan ja sanoin että voimme nähdä: koska joka tapauksessa haluan päättää hommat kasvotusten ja yleensä tarvitsen vähän aikaa mietiskellä asioita. Nyt tekisi mieli kirjoittaa että ei todella nähdä. Pitääkö tämmöiselle sanoa suoraan että mikä on ongelma vai miten voisin sanoa ettei kiinnosta ilman että loukkaan toista.