Asun Itä-Helsingissä ja olen palveluammatissa. Miten pääsen koronatestiin?
Vastatkaa joku kiltti joka tietää! Numero, osoite, ajanvarauksen nettisivu.
Kommentit (18)
Eikö kukaan tosiaan tuedä miten pääsen koronatestiin?
Minulla on ollut yli 1,5 viikkoa päänsärkyä ja kuivaa köhää. 1,5 viikkoa sitten oli ensin lihassärkyä jaloissa pyörälenkin jälkeen, ssitten alkoivat muut oireet. Minulla ei ole kuumetta, kurkkukipua, eikä nuhaa. Päänsärky on silmien ja ohimoiden alueella ja yskiminen on jatkuvaa. Olen ollut nyt viikon sairaslomalla, mutta en ole saanut lähetettä koronatesteihin.
Mihin pitäisi olla yhteydessä että pääsisi testeihin?
terveystalo jos haluat maksaa itse.
pääset sairaalaan sitten jos tilanne menee pahaksi. lieviä tapauksia ei testata.
Ei tuolta saa lähetettä testeihin.
Työterveyden kautta? Oletko käynyt Omaolossa?
Et varmaan tiedä että jokainen helsinkiläinen sai muutama viikko sitten koronaan ja terveydenhoitoon liittyvän tekstiviestin. Diinä on ohjeet.
Terveisiä sinne Lavialle!
Et pääse. Eikö Itä-Helsinkiläisellä ole demarien puoluekirja. Sittenhän sillä pääsee. Muuten tarvitset Marinilta lähetteen.
Et mitenkään. Tartuta mahdollisimman monta 'itähelsinkiläistä' ennen kuin delaat.
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan tiedä että jokainen helsinkiläinen sai muutama viikko sitten koronaan ja terveydenhoitoon liittyvän tekstiviestin. Diinä on ohjeet.
Terveisiä sinne Lavialle!
En asu Lavialla
Aapee
Koronavirusneuvonta helsinkiläisille klo 7-20
09 310 10024
09-31010024 helsinkiläisille klo 7-20
Soita laakson terveysasemalle ja kysy, sano vaikka että sinulla on kurkkukipua ja päänsärkyä.
Se testi siis kertoo, onko sinulla korona juuri NYT.
Mutta jos haluat tietää, onko sulla ollut korona jo aiemmin, niin pitää mennä vasta-ainetestiin. Niiyä tekee mm Mehiläinen, varmaan muutkin, pitää maksaa pari sataa euroa itse.
En usko että joku voi olla oikeasti noin avuton. Joten trolli.
Vierailija kirjoitti:
En usko että joku voi olla oikeasti noin avuton. Joten trolli.
En ole trolli.
Olen perussuomalaisen miäs.
Unelmuesi miäs.
Nosto