Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro suurin vahvuutesi

Vierailija
19.05.2020 |

Mä olen hyvä taiteilija

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huuto Kalliosta kirjoitti:

Ehdottomasti useampia, olen.. : määrätietoinen, peräänantamaton, sisukas, ahkera ja luotettava.

Onko ne vahvuuksia jos moni muukin kuvailee itseään samoilla adjektiiveilla? Onko vahvuus jotain, mitä suurimmalla osalla ei ole?

Vierailija
22/27 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä hittoakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välitä hittoakaan

Lienet masentunut, eikä sinua kiinnosta lisätä onnellisuuttasi.

Vierailija
24/27 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan hervoton huumorin taju. Pystyn nauramaan melkein kaikelle. Ainoa mikä on vielä suurempi on toleranssi. Muutamia päihteitä on tullut kokeltua ja laillista otan nytkin. Juomia on pahimmillaan mennyt samoilla silmillä muutama vuorokausi.

Pajan kanssa ei ole sellaista määrää kuin liikaa. Sitä on joitain kertoja poltettu ihan urakalla. Veskarilla vuoroin lätkää ja kukkaa. Jotku oksensi kun överöivät. Muutama tipahti kun niitä vissiin väsytti? Ne jotka jotenkin pysyi mukana ihmetteli kuinka paljon sä kestät?

En tiedä aina miten se on niin? Silmät on tomaattia ja ajatus no sitä ei välttis ole. Tai jos onkin niin se voi olla niin syvällistä että saako siitä itsekkään kiinni? Älkää pienet matkiko. Tämmöinen ottamminen ei ole mitään järkevää saati terveellistä hommaa.

Vierailija
25/27 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomuus. Ainoa piirre, joka voittaa kauneuteni.

Vierailija
26/27 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvyys

Vierailija
27/27 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatimattomuus. Ainoa piirre, joka voittaa kauneuteni.

Anteeksi mutta en usko. Oikeasti kaunis ei yleensä ole vaatimaton. En kyllä kehu itseäkään. No okei ihan sdadisti. Jonkun naisen sanominen. Karulla tavalla komea. Kiltti joo hämiskin selviää vessasta  hengissä ulos.

Tiiä sitten oliko se paras vai pahin? Olet joskus liian rehellinen. Niinkin on sanottu. Jos vähänkään olen rehellinen niin itseä on pahuksen hankala arvioida.