Kerro suurin vahvuutesi
Kommentit (27)
Itsestään on tosi vaikea sanoa, mutta eniten kuulemani kehu on, että olen hauska.
Ehdottomasti useampia, olen.. : määrätietoinen, peräänantamaton, sisukas, ahkera ja luotettava.
Hyvin musta huumorintaju. Sillä on selvitty eroista, potkuista ynnämuusta paskasta.
Osaan katsoa asoita monesta suunnasta ja asettua toisen ihmisen asemaan ymmärtääkseni häntä paremmin.
En oiikein tiedä. Lapsesta saakka ärsinyt uniongelmista. Esiim päiväkodissa minun ei annettu nukkua päiväunia koska silloin en olisi yölä nykkunut, enkä ole koskaan ollut mikään aamuvirkku. Peruskoulun jälkeeen syömishäiriöiiitä niin etttä koko aikuis ikä tullut syötyä vain kerran päivässä. Keskittymisongelmia koulusssa, en koskaan tehnyt kotiläksyjä, aiistiyliherkkyyttä jne. Nyt oikeastaan vasta mielialalääkityksen ja terapian avulla olen jollakin tavalla jo pystynyt tutustumaaan tähän nuorena aikuisen olemiseeen.
Osaan olla yksin. Mulla ei ole ollut sosiaalista elämää 13 vuoteen. Tiedän ihmisiä jotka eivät voi olla edes viikonloppua yksin. Mulla ei mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En oiikein tiedä. Lapsesta saakka ärsinyt uniongelmista. Esiim päiväkodissa minun ei annettu nukkua päiväunia koska silloin en olisi yölä nykkunut, enkä ole koskaan ollut mikään aamuvirkku. Peruskoulun jälkeeen syömishäiriöiiitä niin etttä koko aikuis ikä tullut syötyä vain kerran päivässä. Keskittymisongelmia koulusssa, en koskaan tehnyt kotiläksyjä, aiistiyliherkkyyttä jne. Nyt oikeastaan vasta mielialalääkityksen ja terapian avulla olen jollakin tavalla jo pystynyt tutustumaaan tähän nuorena aikuisen olemiseeen.
Itsetuntoo myös kohoaa kun järkii toimii paremmin.
Yksinkertaistaminen.
On todella hyvä taito tässä infoähkymaailmassa. Auttaa löytämään olennaisen, helpottaa priorisointia ja suojaa stressiltä.
Juon kotona koko aikuisikäni liiton rahoilla kaljaa ja käyn töissä vaan silloin kun rahat meinaa loppua. Säästelen itseäni jotta jaksan sitten vanhana painaa kun paikat ei kremppaa niin kuin työtätekevillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myyös se että aivot tietystii lamautuuu kun on ollut 15 vuotta toimeettomana ja pitänyytcmielialaa kohollaa masturboimisellla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja myyös se että aivot tietystii lamautuuu kun on ollut 15 vuotta toimeettomana ja pitänyytcmielialaa kohollaa masturboimisellla.
Geeensissä ei pitäiisi olla mitään vikaaa. Äidin sisko sairaanhoitaja ja äidiin veli insinöööri. Isäänpuoleltahan kaikki on yliopiston lehtoreiiita ja yliopistokoulutetttuja mutta sieltä nyt ei mitäään geenejä juuri tule.
Olen monilahjakkuus. Tiedän, että olen erikoinen, mutta minua parempiakin löytyy ja ihailen heitä.
Ei ole suuria vahvuuksia joilla tulisin suurmenestyjäksi. Jotkut on tosi hyviä joissakin teityissä asioissa.
Mä olen hyvä melkein kaikessa mitä teen, mutta ongelma on siinä, etten missään TOP huipulla.
Zinc
Mutta kivaa se on sekin, että osaa melkein kaikkea hyvin
Liiika tarkka muisti ja asioiden vatvomiinen mikä on johtanut masennukseeen. Liiika hyvä muisti varmaan siitä syytä kun ei ole käyttänyt enemmän aivokapasiteeettia ajattelemiseen vaan asioiden muisteluuun.
Vierailija kirjoitti:
Liiika tarkka muisti ja asioiden vatvomiinen mikä on johtanut masennukseeen. Liiika hyvä muisti varmaan siitä syytä kun ei ole käyttänyt enemmän aivokapasiteeettia ajattelemiseen vaan asioiden muisteluuun.
Jos joku on "liian" jotain niin se ei kuulosta vahvuudelta vaan negatiiviselta ominaisuudelta.
Tässä aloituksessa kysyttiin vahvuutta.
Voisitko siis ajatella, että vahvuuksiasi ovat esim. halukkuus ja kyky itsen ja itsetuntemuksen kehittämiseen sekä oivallisen hyvä muisti.
Vierailija kirjoitti:
Tarhassa sun ei annettu nukkua päiväunia? Tarhassa mä en olisi saanut nukkua päiväunia mutta tietenkin ne nukutti ja sitten mulla tietysti oli illalla vaikeuksia nukahtaa ja on sitten ollut siitä lähtien! You lucky bitch! Mutta nuo aistit ja herkkyys tuli myös mieleen niin sanoisin erityisherkkyys.
Mä oon siitossonni.
Vaimo jätti ehkäisyn niin ekalla panolla paksuksi. Tai katsotaan kun syntyy, että näyttääkö posteljoonilta.
Näinkö helppoa tää aina on?
Olen tosi taitava lukemaan ihmisten tunnetiloja ja auttamaan heidän murheissaan empatiani ansiosta. Jotain hyvääkin epävarmoista kasvuolosuhteista jäi käteen.
Henkinen eheyteni, josta kaikki muu hyvyys kumpuaa.
Oon pohtinut hitokseen tätä. Nyt käyn työkkärin kurssia ja sielläkin pitäisi pohtia (ammatillisesti). En todellakaa n keksi. En eroa tavallisesta tallaajasta mitenkään. Siksi varmaan epäonnistunut elämässäni.