Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hah, se OLI ex-miekkonen joka soitti! Minähän sanoin XD

Vierailija
19.05.2020 |

Kyllä aluksi katsoin hetken aikaa että mitä vttua, kun salainen numero soittaa 21.30 aikaan, hieman ennen. Mutta sitten tajusin että ex-miekkonenhan se siellä XD.

Haluaisi jatkaa kanssani, ja tietysti minäkin haluan jatkaa. Minua vain ahdistaa, koska olen pannut yhtä miekkosta tässä ihan vain, koska yritin päästä eteenpäin ja blah blah mutta ei se sitten ihan toiminut... Olen kertonut ex-miekkoselle asiasta, MUTTA hänestä ei ikinä tiedä että ottaako minua vakavissaan vai ei.

Minulle se pano ei merkinnyt yhtään mitään ja toivon, ettei sitä olisi koskaan tapahtunutkaan. Tai mitään treffejä kenenkään kanssa. Mutta kun miekkonen ei vastannut koskaan yhtään mihinkään, niin kai yrittää sitten mennä eteenpäin, kun muistissa on törkeä käytös ja lisäksi päälle ignore.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jännä kyllä, ekaa kertaa koskaan miekkonen pyysi anteeksi käytöstään, ihan eri tavalla kuin aiemmin!! Etenen kylläkin varovasti hänen kanssaan, koska en halua samaa pskaa enää ja pelkään, ettei tiikeri pääse raidoistaan XD. Okei se oli seepra mutta ihan sama.

Vierailija
2/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikun mikä vttu se oli, joka ei pääse raidoistaan? XDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo, KADUN panoa toisen kanssa! Tarkoitus oli vain yrittää mennä eteenpäin ja unohtaa, mutta ei se kikka toiminutkaan. Oikeus minulla oli joo, mutta toivon etten koskaan olisi "mennyt eteenpäin."

Ainakin tällä hetkellä. Saas nähdä jaksaako miekkonen olla kiltti jatkossakin..

Vierailija
4/4 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmat rehottavat palstalla taas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan