Rexona on surkeeta!
Mulla taas päinvastaisia kokemuksia: käytän muuten pääsääntöisesti selektiivistä kosmetiikkaa (ja myös kokeillut mm. Clarinsin, Lancomen, Originsin, Cliniquen ja H.Rubinsteinin dödöjä), mutta luottodödöni on jo vuosikausia ollut Rexonan stick, joka ei petä KOSKAAN.
Kommentit (4)
rexonalla oli tosi hyvä dödö joka kuivu heti mut sen valmistus lopetettiin, se oli jotain crystalia. nytkin sen nimistä löytyy mut koostumus ihan eri.
Olin jopa kuullut siitä kehuja, mutta ei toimi mulla. Laitan sitä jopa enemmän kuin Adidasta, ettei hiki haisisi, mutta täytyy varmaan luovuttaa!
ap
Käytän aina Adidasta ja sen kerran kun olen erehtynyt ostamaan Rexonan, niin aina on jäänyt käyttämättä. Rexona ei mulla pidä ollenkaan niin hyvin hikeä kun Adidas, näissäkin on varmaan (ihon) tottumuskysymys jollain lailla..
Oon ennen käyttänyt oikeastaan vaan Adidaksen dödöjä, mutta nyt koitin Rexonaa sen uuden pullon takia. Useana päivänä oon huomannut, että hiki haisee vähän. Enkä edes hikoile erityisen paljon, tänäänkään en oo tehnyt mitään hikistä puuhaa niin kauhee lemu!