Seiska: Kuronen Petti myös Torikkaa Miss Suomen kanssa
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sami-Kurosen-sekava-suhdesoppa-sakenee-Pe…
Kuka on tämä Miss Suomi?
Samistahan paljastuu vaikka mitä.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jonossa naisia. Ei ole varmasti Saminkaan osa helppo. Mieti jos itse olisit söpö ja komea ja ainakin päällisin puolin mukava mies, millaista olisi jatkuvasti torjua ihmisiä, johan siinä psyyke joutuu koetukselle.
Toinen toistaan kuumempia misukoita tarjoaa itseään, kyllä siinä vahvempikin sortuu.
Eipä ois Kurosestakaan uskonut.
Ennemmin oisin uskonut hänen tulevan kaapista ulos homona, kuin tuollaiseksi.
Tulee kuitenkin mietittyä myös sitä miten näille yhteishyville aina löytyy naisia..
Vastenmielinen äijä aina ollut. Nyt vaan entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kuitenkin mietittyä myös sitä miten näille yhteishyville aina löytyy naisia..
Ai miten löytyy, no kato miltä se näyttää ja kuulostaa ja vertaile muihin miehiin, varsinkin ikäisiinsä, helposti kuule löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Sillä on jonossa naisia. Ei ole varmasti Saminkaan osa helppo. Mieti jos itse olisit söpö ja komea ja ainakin päällisin puolin mukava mies, millaista olisi jatkuvasti torjua ihmisiä, johan siinä psyyke joutuu koetukselle.
No miten Sami voi tietää mitään tuommoisesta, pitää kysyä joltakin komealta ja mukavalta mieheltä. Tuo miespuolinen huo ra mitään sellaisesta tiedä. Ällöttävän näköinen yhden ilmeen turjake, joka selvästi rakastaa vain ja ainoastaan itseään. Hyi, oksettava olio.
Ja olen ollut hänestä tätä mieltä aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee kuitenkin mietittyä myös sitä miten näille yhteishyville aina löytyy naisia..Ai miten löytyy, no kato miltä se näyttää ja kuulostaa ja vertaile muihin miehiin, varsinkin ikäisiinsä, helposti kuule löytyy.
Minä en tajua miten naisiin vetoaA Sami, on niin homon oloinen kuin olla ja voi. Mitään miehekästä ei ole hänessä. Minua puistattaa ajatuskin häneen koskemisesta, limanuljaska.
Vierailija kirjoitti:
Katos, joku on Samille kade kun näitä aloituksia puskee jatkuvasti, siihen vielä itse vastattuja kommentteja. Noloa.
Moi Sami, kuka nyt on kierroksessa? Vituttaako kun jäit kiinni?
Yyyh. Mitä naiset oikein näkevät tuossa Kurosessa? Jotenkin ällöttävä liimaletti.
Vierailija kirjoitti:
No minun ei ainakaan tarvi miettiä, nimittäin koettu on. Aikoinaan Suomen suosituimmassa yöbaarissa dj:nä ja naisilta saadun palautteen perusteella myöskään ulkonäössäni ei ollut sanottavammin vikaa, (juu olen luonteeltani vaatimaton, ainakin nykyään). Ja kyllä, pakko oli jatkuvasti torjua, nimittäin muuten ei olisi millään kerinnyt saati kyennyt ja tottahan se rimakin kohosi ylitarjonnan myötä, joten ne vähemmän kiinnostavat jäi kyllä katsastamatta.
En erityisemmin kaipaa niitä aikoja, tosin en myöskään kadu mitään. Sen verran rankkaa se kuitenkin oli, eikä vähiten henkisesti, joten eipä sellaista enää näin keski-ikäisenä jaksaisi. Muutamia mukavia muistoja niistä ajoista toki jäi, mutta myös muutamia vähemmän mukavia.
Kyseinen missi ei ole ollut missivuotensa jälkeen julkisuudessa aktiivisena, tuskin haluaa nimeään julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minun ei ainakaan tarvi miettiä, nimittäin koettu on. Aikoinaan Suomen suosituimmassa yöbaarissa dj:nä ja naisilta saadun palautteen perusteella myöskään ulkonäössäni ei ollut sanottavammin vikaa, (juu olen luonteeltani vaatimaton, ainakin nykyään). Ja kyllä, pakko oli jatkuvasti torjua, nimittäin muuten ei olisi millään kerinnyt saati kyennyt ja tottahan se rimakin kohosi ylitarjonnan myötä, joten ne vähemmän kiinnostavat jäi kyllä katsastamatta.
En erityisemmin kaipaa niitä aikoja, tosin en myöskään kadu mitään. Sen verran rankkaa se kuitenkin oli, eikä vähiten henkisesti, joten eipä sellaista enää näin keski-ikäisenä jaksaisi. Muutamia mukavia muistoja niistä ajoista toki jäi, mutta myös muutamia vähemmän mukavia.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt ymmärrän miksi Sami juontaa Temppareita.
Ja Miss Suomi -finaaleja.
Aika härskiä ja epäammattimaista jos oikeasti toiminut kisojen juontajana, siellä nuoria naisia metsästämässä ja kaatamassa. Hyi hitto mikä irstas setämies.
vähä vilahtaa telkkarissa niin suomalainen nainen on jalat levällään heti sen edessä.
Käyttäjä33979 kirjoitti:
Jos on ollut ennen Michaelaa, niin todennäköisesti Shirly tai Rosa-Maria.
Ei kun se oli se joku parikymppinen fitnessinstapimu, en nyt saa nimeä päähän. Nykyään seukkaa muistaakseni jonkun räppärin kanssa tämä pimu.
Markus Pöyhönen haukkui Samin taannoin tekopyhäksi jeesustelijaksi. Taitaa ainakin Markus tietää enemmän?!
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33979 kirjoitti:
Ei kun se oli se joku parikymppinen fitnessinstapimu, en nyt saa nimeä päähän. Nykyään seukkaa muistaakseni jonkun räppärin kanssa tämä pimu.
Netta Suikkanen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Petti Kuronen?
Samin vähemmän tunnettu kaksoisveli. Kova hässimään.
Voi veljet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33979 kirjoitti:
Netta Suikkanen!
Juu, Netta Suikkista hain!
Takuulla on hoidellut Alexandrovankin tuon kaiken muun ohessa.