Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä noita imatralaisia nuoria oikein riivaa?

Vierailija
19.05.2020 |

Nyt tämä sairaalakuntoon potkiminen, eveliinat sun muut pikkujouluammuskelijat aiemmin.
Wtf imatra?!

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakattu poika syntynyt 2008 ja on teholla :(

Vierailija
82/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot eväät elämässä, minkäs teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakattu poika syntynyt 2008 ja on teholla :(

Mistä tieto?

:(

Vierailija
84/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jokaiselta paikkakunnalta löytyy paskaa kun aletaan kaivelemaan. Eveliinasta on joki 20 vuotta ja kolmoissurmista jotain kolme-neljävuotta?

Täällä on vähän enemmän asukkaita kuin Imatralla mutta paikkakunta ei ole kuuluisa yhdestäkään tuollaisesta väkivallanteosta. Itse olen asunut 25 v ja sinä aikana vain joku juopporingin sisällä tapahtunut puukotus, ei muita vakavia.

Imatra on yliedustettuna väkivallanteoissa asukaslukuun nähden.

Vierailija
85/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästövinkki:

Allekirjoitus kansalaisaloitteeseen Sähkö on meidän.

Vierailija
86/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Murha.infolta löytyy nimi ja linkki instaan

Vierailija
87/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jokaisen pahoinpitelijän vanhemman tulee todella katsoa peiliin!! Ei kukaan vähänkin tasapainoinen nuori potki porukalla ilmeisesti maassa makaavaa. Siinä on nuorilla jo niin paha luonne vika, että auttaako edes terapia. Hävetkää te näiden äidit ja isät. Onko itsellänne tapana ratkoa asiat väkivallalla?

Tosin kuin meillä normaaleilla, taitaa noiden piireissä olla vain hyvä asia.. Kaikki kulttuurit kun eivät jaa samoja arvoja.

Vierailija
88/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos jotain hyvää tästä pitää etsiä, niin onneksi kuvasivat tapahtuman. Toki kamalaa uhrin kannalta, että video leviää, mutta nyt ainakin noiden hakkaajien typeryys on koko Suomen nähtävänä. Ja nimet ja naamat jo tiedossa. Tämä ei hevillä unohdu.

Toki vastaavaa idiotismia harrastettiin jo ennen someaikoja, mutta siitä ei jäänyt samanlaisia todisteita.

Vierailija
89/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päähän potkiminen on kerta kaikkiaan liikaa. Lapsia vielä.

Hyi he-lvetti!

Vierailija
90/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hakattu poika syntynyt 2008 ja on teholla."

Tuo ei ole mikään ihme. Jo yhdestä päähän kohdistuneesta potkusta voi lähteä henki.

Vierailija
91/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jokaisen pahoinpitelijän vanhemman tulee todella katsoa peiliin!! Ei kukaan vähänkin tasapainoinen nuori potki porukalla ilmeisesti maassa makaavaa. Siinä on nuorilla jo niin paha luonne vika, että auttaako edes terapia. Hävetkää te näiden äidit ja isät. Onko itsellänne tapana ratkoa asiat väkivallalla?

Yritäpä takoa tämä hameväen kaaliin. Eiköhän ole vanhemmat ihan itse antaneet esimerkkiä jälkikasvulleen.

Vierailija
92/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maailmassa olisi oikeutta, nuo pahoinpitelijät ansaitsivat saada saman kohtelun.

Mutta sivistyneessä yhteiskunnassa kun eletään, kaipa se on sossutoimen hoidettava tuokin keissi.

Rikollista toimintaa sinänsä täysin.

Vierailija
93/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin peruskoulun Porissa 2000-luvulla, ja luulin, että minun kouluissani oli häiriintynyttä porukkaa. Eipä ollut vielä mitään tähän verrattuna. Tappeluja toki oli välillä, mutta pahimmatkaan häiriköt eivät ryhtyneet tällaiseen sadismiin. Mikä lapsen kotioloissa voi olla niin pielessä, että voi noin huonosti?

Vierailija
94/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja hallituksella oli kiire saada lapset kouluun...että eivät kärsisi kotonaan.

Ei tämä ollut kouluaikana, höntti. Koulussa paremmin on turvassa, kun silmäpareja joka puolella.

Sua ei oo sitte vissiin koskaan kiusattu? Mua nimenomaan kiusattiin koulussa kouluaikana. Olen nainen, ja minua potkaistiin päähän useampaan otteeseen ihan opettajien edessä. Eipä siitä mitään haloota noussut, toki opettajat karjaisivat pojille ja käskivät pyytää anteeksi, mutta siinä se.

Vierailija
95/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on pedoista julmin.

Vierailija
96/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätäkö tämä kouluunpaluu siis tarkoitti? Jatkettiin väkivaltaista käyttäytymistä siitä mihin jäätiin ennen karanteeneja? Onpa mukavia ”koulukavereita”

Miten tämä liittyy kouluunpaluuseen? Siellä ne on koko karanteeniajankin hengaillut koulun pihalla.

Seliseli. Nyt haetaan taas uudestaan kukkulan kuningasta kun täytyy poikaporukassa taas vääntää kuka on kingi. Sitten hakataan siinä kiimassa yksi sairaslaan. Tämä liittyy kaikella tavalla kouluun ja sosiaalisiin ympyröihin siellä. Olisin todella yllättynyt elleivät pojat olisi ”luokkakavereita”.

Ope

Eipä taida olla luokkakavereita, kun on kaksi vuotta ikäeroa. Ja tuossa ehkä suurin syy oli hakkaajan nolaamntuminen ennen pahoinpitelyä.

Meillä oli yläasteella 15-vuotiaiden luokassa yksi 17-vuotias poika, kun oli jäänyt kahdesti luokalle. Oli "coolia" olla melkein 18v., en muista täyttikö vielä viimeisenä keväänä 18.

Vierailija
97/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin katsomassa tekijöiden instat. Aivan järkyttäviä kommentteja ihmiset sinne kirjoittaneet monta sataa!

Vierailija
98/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ollut kouluaikana, höntti. Koulussa paremmin on turvassa, kun silmäpareja joka puolella.

Sua ei oo sitte vissiin koskaan kiusattu? Mua nimenomaan kiusattiin koulussa kouluaikana. Olen nainen, ja minua potkaistiin päähän useampaan otteeseen ihan opettajien edessä. Eipä siitä mitään haloota noussut, toki opettajat karjaisivat pojille ja käskivät pyytää anteeksi, mutta siinä se.

Missä väitettiin ettei koulussa koskaan kiusata? Noin pitkäkestoista rajua tappelua ja sen jälkeen pahoinpitelyä tuskin kuitenkaan olisi ehtunyt tapahtua kouluaikana... Eikä sovittuja tappeluja järjestetä välitunnilla. Joten miten tämä oli koulujen avaamisen syytä?

Vierailija
99/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee taas asian vierestä... Ei se kymmenvuotiaan tyrkkääminen kallionjyrkänteeltäkään kouluaikana ollut.

Ja pitäisikö koulut sulkea ikuisesti kun kouluissaKIN kiusataan?

Vierailija
100/126 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt ihan turha jankata jostain hameväestä. Päähänpotkijat olivat ihan taviskantiksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme