Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Flunssaoireita

Vierailija
19.05.2020 |

Mitä teen? Pyydänkö koronatestin vai pysynkö eristyksissä kaksi viikkoa? Olen etätyössä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
2/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinne neuvontaan voi soittaa ja kysyä, pääsisikö testeihin. Veikkaan ettei pääse. Varmaan olisi suositeltavaa olla varmuuden vuoksi karanteenissa pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin kyläilemään mummon luona samalla siinä mietiskellessäni mitä tekisi nyt, kun on sairaana.

Vierailija
4/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko koronatestin tulos kestää saada?

Vierailija
5/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko koronatestin tulos kestää saada?

Keskimäärin kai 2 päivää mutta tutulla meni 4 päivää. Oli vkl välissä.

Vierailija
6/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Ainakin Vantaalla kävi niin, että terkkarin puhelinpalveluun soittaessa automaatti lupasi että soittavat takaisinsoiton 3 arkipäivän kuluessa. Kannattaa ehkä vasta illemmalla soittaa siihen valtakunnalliseen numeroon p. 116117. Ohjaavat siitä eteenpäin. Jos siis oireet pahenevat. Nythän ovat luvanneet testata herkästi kaikki joilla vähänkin oireita. 

Vierailija
7/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja pyydä päästä testiin.

Nythän testejä on niin paljon, että käytännössä kaikki pääsevät testiin.

Kyllö mä menisin, koska jos tietäisi sen olevan koronaa, tietäisi varoa tartuttamista vielä 2 vkon jälkeenkin. Siinä on myös eroa, että jos ne oireet psranevatkin jo parin pvän päädtä, niin ei ole helppoa motivoitua pysymään karanteenissa paria viikkoa, jos ei tiedä saaneensa koronaa. Saattaa käydä vaikka kaupassa tartuttamassa muita.

Lisäksi kävisin vasta-ainetestissä parin kk päästä uteliaisuudesta.

Vierailija
8/8 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset oireet ja kauanko kestänyt? Jos on kuumetta, niin soita ihmeessä sinne minne on ohjeistettu, työterveys/terkkari.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän