Treffipalvelujen vihaiset ihmiset
Olen naisena käyttänyt useampia treffipalveluja ja huomannut, että miehet ovat pääsääntöisesti erittäin vihaisia näissä. Itsepäisyys ja joustamattomuus oikein huokuu ja osa ikäänkuin käyttää näitä palstoja toisille vittuiluun. Keskustelu päättyy näiden kanssa monesti lyhyeen, erityisesti jos huomauttaa käytöksestä. Onko muilla samoja kokemuksia, että nämä palstat ovat vähän kuin riitelypalstoja? Varmaan alle 30-vuotiaissa miehissä voi olla sopuisiakin, mutta vanhemmissa saadaan raivari jo pienen erilaisen poliittisen mielipiteen takia. Miten tuollainen ihminen tuolla asenteella voi löytää kumppania?
Miehet, ovatko naiset yhtä kiukkuisia?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ikinä vihainen kenellekään mutta tietyllä tapaa ymmärrän miesten turhautumisen.
Naiset ei ehkä ole vihaisia netissä mutta heidän käytös on usein käsittämätöntä.
Lyhyitä viestejä ilman kysymyksiä joista paistaa läpi se että ei kiinnosta tippaakaan. Mies tuntee olonsa netissä täysin yhdentekeväksi. Voi mennä kuukausia ilman ainuttakaan vastavuoroista keskustelua.
Välillä ihmetyttää, että onko vika naisen sosiaalisissa taidoissa vai eikö vain kiinnosta ollenkaan.
Olihan joku tehnyt korona eristyksen aikana ihan vertailu eri maiden treffailukulttuurien väliltä huomaten merkittävän eron. Niissä maissa joissa uskotaan taloudelliseen turvaan vastattiin varmemmin ja toisaalta näit jo siitä treffi-ilmoituksesta merkittävämmän panostuksen kuin mitä täällä lännessä. Tietenkin tuollakin päin maailmaa voidaan jättää vastaamatta, mutta uskoisin jos kyseessä on sellainen maapläntti missä asustaa merkittävästi enemmän naisia niin jonkun lopulta vastaavan miesten viesteihin.
Olen törmännyt näihin ns. vihaisiin miehiin. Heiltä on tuthay odottaa hyvät jatkot - toivotuksia tai muutakaan peruskäytöstapoja. Ja olen huomannut, että koulutuksella, työasemalla tai parisuhdemenneisyydellä ei ole merkitystä, vaan näitä töykimyksiä löytyy kaikenlaisista miehistä.
Moni mies hyötyisi selvästi terapiasta, mutta tuskin heille on tullut asia mieleenkään. Ennemmin puretaan paha olo vieraisiin ihmisiin.
Joka kerta jos viestittelykumppani todennut "ei kiitos" olen ollut kohtelias. Joka kerta kun olen itse todennut "ei kiitos" on toinen ollut joko kohtelias tai ei ole sanonut mitään. Tässä kohtaa lienee eroa sukupuolissa eli naiset harvoin jos koskaan haukkuvat toista. Baarissa humalassa tilanne voi muuttua. Kerran netissä yksi alkanut tivaamaan syitä, että miksen halunnut jatkaa.
Hyvä viestittely vaatii vähän tuuriakin, että molemmat olisi linjoilla samaan aikaan. Silloin helpommin syntyy aito keskustelu, eikä vain kysymys-vastaus ketju.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole ikinä vihainen kenellekään mutta tietyllä tapaa ymmärrän miesten turhautumisen.
Naiset ei ehkä ole vihaisia netissä mutta heidän käytös on usein käsittämätöntä.
Lyhyitä viestejä ilman kysymyksiä joista paistaa läpi se että ei kiinnosta tippaakaan. Mies tuntee olonsa netissä täysin yhdentekeväksi. Voi mennä kuukausia ilman ainuttakaan vastavuoroista keskustelua.
Välillä ihmetyttää, että onko vika naisen sosiaalisissa taidoissa vai eikö vain kiinnosta ollenkaan.
Sitä minä ihmettelen kyllä, että mistä noiden miesten päähän on tullut ajatus, että naisilla olisi jokin velvollisuus olla heistä kiinnostunut? Tuohon törmää ihan livenäkin. Istut kahvilassa, mies tulee samaan pöytään ja aloittaa keskustelun. Vastaan yksisanaisesti ja tyyppi suuttuu, että "Onko pakko olla noin hapan, miksi et edes hymyile?" Haloo, hymy herää sen kanssa jonka herää, ei ole velvollisuutta hymyillä jokaiselle random-äijälle.
Täällä moni mies "puolustelee" tätä miesten huonoa käytöstä nettideiteillä. Jos kerta nettideitti on noin huono paikka ja aiheuttaa noin pahaa mieltä eikä voi asiallisesti keskustella, niin miksi sitten, miehet olette siellä? Kyllä siellä on myös niitä oikeasti mukavia ja asialliseen käyttäytymiseen kykeneviä miehiä- pilaatte vain mahdolliuudet noiltakin miehiltä- vaikka se lienee tarkoituksenmukainen n- kun minä en saa, niin pidän huolen, että ei kukaan muukaan mies saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä ihmettelen kyllä, että mistä noiden miesten päähän on tullut ajatus, että naisilla olisi jokin velvollisuus olla heistä kiinnostunut? Tuohon törmää ihan livenäkin. Istut kahvilassa, mies tulee samaan pöytään ja aloittaa keskustelun. Vastaan yksisanaisesti ja tyyppi suuttuu, että "Onko pakko olla noin hapan, miksi et edes hymyile?" Haloo, hymy herää sen kanssa jonka herää, ei ole velvollisuutta hymyillä jokaiselle random-äijälle.
Tämä!!!!! Ihan käsittämätön ajattelutapa: minä miehenä olen valinnut, että lähetän viestin/lähestyn valitsemaan naistä, niin naisen velvollisuus on hymyillä, olla ystävällinen , tehdä tuttavuutta, vaikka ei pätkääkään kiinnostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä moni mies "puolustelee" tätä miesten huonoa käytöstä nettideiteillä. Jos kerta nettideitti on noin huono paikka ja aiheuttaa noin pahaa mieltä eikä voi asiallisesti keskustella, niin miksi sitten, miehet olette siellä? Kyllä siellä on myös niitä oikeasti mukavia ja asialliseen käyttäytymiseen kykeneviä miehiä- pilaatte vain mahdolliuudet noiltakin miehiltä- vaikka se lienee tarkoituksenmukainen n- kun minä en saa, niin pidän huolen, että ei kukaan muukaan mies saa
Tässä ketjussa kyllä puolustetaan enemmän naisten huonoa käytöstä ja väitetään sitkeästi sen olevan jollain tavalla miesten vika. Joskus näin voi ollakin, mutta ei ainakaan minun kohdallani, sillä en käyttäydy asiattomasti netissä.
M31
Vierailija kirjoitti:
Olen törmännyt näihin ns. vihaisiin miehiin. Heiltä on tuthay odottaa hyvät jatkot - toivotuksia tai muutakaan peruskäytöstapoja. Ja olen huomannut, että koulutuksella, työasemalla tai parisuhdemenneisyydellä ei ole merkitystä, vaan näitä töykimyksiä löytyy kaikenlaisista miehistä.
Moni mies hyötyisi selvästi terapiasta, mutta tuskin heille on tullut asia mieleenkään. Ennemmin puretaan paha olo vieraisiin ihmisiin.
No aika epätoivoisia miehiä nettideiteillä on ja kaikki hörhlt ja häiriköt siihen päälle
Vierailija kirjoitti:
Nettideittipalveluihin vaikuttaa hakeutuvan paljon miehiä, joilla on kaunaa naisia kohtaan tai muita tunne-elämän ongelmia. Logiikka on ilmeisesti se, että haluavat kostaa naisille, vaikka salaa toivoisivatkin löytävänsä kumppanin. Valitettavasti kostomentaliteetti ei oikein sovi yhteen parisuhdehaaveiden kanssa. Naiskuvaansa näiden miesten pitäisi ainakin ensin muokata terveempään suuntaan.
Naisten puolelta löytyy sitten omat sekopäänsä, vaikka heille ei ole samalla lailla tyypillistä aggressiivinen haastaminen ja lyttääminen ihan varmuuden vuoksi. Mm. eräs miespuolinen ystäväni viestitteli kerran treffipalvelussa tapaamansa naisen kanssa ja heti alussa tuli ilmi, että nainen haluaa lapsia, ystäväni ei. Hän ilmaisi tämän suoraan mutta kohteliaasti ja toivotti naiselle onnea sopivamman kumppanin etsintään. Nainen kilahti ja alkoi pommittaa ystävääni lukuisilla viesteillä, joissa mm. riehui caps lockit päällä, että "ET VOI OLLA NOIN ITSEKÄS KYLLÄ HALUAT VIELÄ LAPSIA" ja "MIKSET ANNA MAHDOLLISUUTTA MINULLE MIELESI VIELÄ MUUTTUU". Ystäväni katsoi parhaaksi blokata tämän naisen ilman sen kummempia vastareaktioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa kyllä puolustetaan enemmän naisten huonoa käytöstä ja väitetään sitkeästi sen olevan jollain tavalla miesten vika. Joskus näin voi ollakin, mutta ei ainakaan minun kohdallani, sillä en käyttäydy asiattomasti netissä.
M31
Jos viittaat tuohon yhteen saamaasi vastaukseen, niin siinä taidettiin kertoa, mistä syistä itse on jätetty vastaamatta miehelle, jolle on itse ensin tehty aloite. Ei siinä sanottu, että sinä toimisit noin.
Mutta nyt kun sinun vastauksiasi olen lukenut, niin kirjoitat aika kärkkäästi. Itselle se varmaan olisi syy lopettaa keskustelu, tykkään pehmeästi kommunikoivista miehistä, jotka eivät väittele. Ja itsehän siis väittelen. :D Mutta näin nämä makuasiat menee, hyvin triviiali juttu saattaa olla se ratkaiseva, miksi joku vaan ei herätä omaa kiinnostusta. Eikä tarkoita, että toisessa on vikaa... ei vaan ole oman maun mukainen tyyliltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on käynyt nyt muutaman kerran niin, että naiset laittavat ensin itse viestiä ja sitten eivät vastaa enää ollenkaan. Mitähän järkeä tuossakin on? 🤔
M31
Silloin, kun olin nettideiteissä, laitoin aina viestiä, jos miehen profiili herätti mielenkiintoni (paitsi jos hän oli jo vieraillut minun profiilissani laittamatta viestiä tai flirttiä). Jos kuitenkin hänen ensimmäinen viestintä oli typerä, kaksimielinen, asiaton tai vastaavaa, ei ollut mitään järjeä jatkaa viestittelyä. Eikä yhden viestin jälkeen tuntunut tarpeelliselta lähettää pahoitteluja että "sori, erehdyin, hyvää jatkoa".
Miksi oletit heti, että viestini olisivat olleet asiattomia? Kai minä itse tajuaisin, jos niin olisi enkä ihmettelisi asiaa täällä.
M31
Mielestäni tuossa ei oletettu vaan tarjottiin mahdollista selitystä omien kokemusten perusteella. Riidan haluiselta ainakin vaikutat.
Ja ei asiattomia viestejä laittavat ihmiset läheskään aina tajua viestiensä asiattomuutta.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisena käyttänyt useampia treffipalveluja ja huomannut, että miehet ovat pääsääntöisesti erittäin vihaisia näissä. Itsepäisyys ja joustamattomuus oikein huokuu ja osa ikäänkuin käyttää näitä palstoja toisille vittuiluun. Keskustelu päättyy näiden kanssa monesti lyhyeen, erityisesti jos huomauttaa käytöksestä. Onko muilla samoja kokemuksia, että nämä palstat ovat vähän kuin riitelypalstoja? Varmaan alle 30-vuotiaissa miehissä voi olla sopuisiakin, mutta vanhemmissa saadaan raivari jo pienen erilaisen poliittisen mielipiteen takia. Miten tuollainen ihminen tuolla asenteella voi löytää kumppania?
Miehet, ovatko naiset yhtä kiukkuisia?
Ööö... ... Aatoksiin tulee että niinhän metsä vastaa kuin sinne huudetaan😄
Oma käyttäytyminenhän useasti ohjaa sitä miten vastapuoli käyttäytyy!
Kokeile joskus olla vähemmän angstinen niin ehkäpä tuleva mielitiettysi on myös sopuisampi😄
Mulla kaikkein huvittavin tapaus oli sellainen, joka oli laittanut viestiä, johon olin sitten vastannut. Sen jälkeen olin jokusen TUNNIN poissa palvelusta, muistaakseni vielä työssä tms. missä en voinut notkua netissä.
Tää jannu oli vetänyt siellä "keskustelussa" ihan käsittämättömän yhden miehen katkeran riidan, missä oli tehnyt kaikki mahdolliset päätelmät siitä, miksi en enää vastannut hänelle ja kuinka hänelle aina käy näin ja naiset on just tollasia ja voi KATKERUUS!!! Ja sitten poistanut matchin.
En tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa kun sitä luki, mutta sääliksi kävi tyyppi, joka oli jo niin reunalla ton deittailun kanssa. EIhän tuollaisella meiningillä voi ikinä oikeasti löytää ketään.
Pääsin treffeille asti - haukuttavaksi.
Pidän taukoa nettideittailusta vähän aikaa. t. nainen