Ärsyttävä ärsytys !!
Onko kellään muulla JAtkuvaa ärsytystä ? Mulla jatkuu jo toista viikkoa, ja rviikkoja siis 6+3. Tosin huomaan että ruoka kummasti helpottaa, mut ei kai kokoaikaa voi syödä?! inhottavaa vaan ku mies ja poika saa kärsiä..
Elän toivossa että menee ohi, ja olen iloinen toisaalta siitä etten (vielä ainakaan) kärsi pahoinvoinnista !
Kommentit (2)
Täällä kohtalotoveri myös!! Rv nyt 30 ja oon niin kamala isukille kokoajan, että aivan hävettää... Esikoinen saa osansa myös ja tunnen piston sydämessäni, mutta silti möläytän ja tiuskin aivan mitättömistä asioista. Aikaisemmin minulla on ollut aivan äärimäisen pitkä pinna, mutta nyt siitä ei ole tietoakaan. Tätä tiuskimista kestänyt varmaan 1-2vkoa, tai sen ajan olen itse huomannut....:o)
Mulla vasta rv 5 menossa, mutta taas alkaa kiukku nostaa päätään. Edellisissä raskauksissa (2 kpl) olin aivan kamala muutaman ensimmäisen kuukauden. Teksisi mieli paiskoa tavaroita (en tosin ajatellut sitä tehdä)...ei järin kypsää. Joka pienestä asiasta olen suuttumassa raivoisasti. Voi mies ja lapsi parat! Mikäköhän tähän auttaisi?