Mäntsälässä koulussa koronatartunta
Opettajalla ja 11 lasta karanteenissa.
Kommentit (8)
Oli pieni maininta uutisissa:
HS:
LÄHIOPETUKSEEN palautumisen jälkeen kahdessa helsinkiläiskoulussa on tullut ilmi koronavirustartunta. Myös porvoolaiskoulussa havaittiin tartunta.
Maanantai-iltana myös Mäntsälän kunta ilmoitti, että kunnan opetustoimen henkilökunnan jäsenellä on todettu koronavirustartunta. Virukselle altistui 11 Mäntsälän Kirkonkylän koulun oppilasta torstaina 14. toukokuuta. Altistuneet on asetettu kotikaranteeniin.
Saapa nähdä tuleeko näissä samoissa kouluissa sitten lisätartuntoja, koska takuuvarmasti ovat olleet tekemisissä myös muiden kuin sen oman ryhmän kanssa nämä sairastuneet. Esim. ruokalassa jne. Monessa koulussa otetaan ruoka itse linjastolta ja käytetään samoja vessoja ja avataan kymmenien ovien ovenkahvoja paljain käsin jne.
Voi tuska näitä. Joku sais käydä potkasemassa hallituksen neitejä persuuksille, että heräisivät hyristelemästä siellä.
Vierailija kirjoitti:
Saapa nähdä tuleeko näissä samoissa kouluissa sitten lisätartuntoja, koska takuuvarmasti ovat olleet tekemisissä myös muiden kuin sen oman ryhmän kanssa nämä sairastuneet. Esim. ruokalassa jne. Monessa koulussa otetaan ruoka itse linjastolta ja käytetään samoja vessoja ja avataan kymmenien ovien ovenkahvoja paljain käsin jne.
Miten niin takuuvarmasti? Meidän lapsen luokka syö luokassaan ja välitunnilla käydään vain oman luokan kanssa. Tuskin missään koulussa otetaan ruokaa itse linjastosta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ne Uudenmaan koulut kiinni.
Miksi? Korona ei ole levinnyt vielä yhdessäkään koulussa.
Tämä oli jo täällä ja todettiin, ettei näy uutisissa.