Huomasin olevani lihava vasta kun katsoin itseäni alasti peilistä
Siis aivan järkyttävän lihava. En nyt mikään 100 kiloinen, mut varmaan 80. Jos nyt ihmettelette, että kuinka et ole katsonut itseäsi alasti peilistä, niin siihen on syynsä. Miehen 5 ja 7 vuotiaat lapset asuvat meillä, ja meistä ei ole miehen kanssa sopivaa, että kuljetaan nakuna talossa, kun ovat läsnä. Ovat olleet meillä 2 vuotta. Peilistäkään ei ole kyllä hirveästi tullut itseä muutenkaan tarkasteltua sillä silmällä viime vuosina. Mutta kyllä tämä tuli shokkina kuitenkin.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Laitapa kuva, jossa levität tuhtia persettäsi ja vittuasi kameralle ja kurkkaat ilkikurisesti olkasi yli, kaipaisin kuvan myös roikku-utareistasi.
Kannatetaan!
En minäkään vaakaa käytä, mutta vessassa on juuri tätä varten iso kokovartalopeili. Oven saa lukkoon, ei särje kenenkään silmää. Ei tule niitä ylläreitä.
Sitten tähän tulisi "Pääsy kielletty" jos kuvan laittaisin. 79 kiloa painoin.
Vierailija kirjoitti:
Sitten tähän tulisi "Pääsy kielletty" jos kuvan laittaisin. 79 kiloa painoin.
Ehditään hetken aikaa katsella ennen kuin poistuu.
Mä aina yllätyn miten seksikkäältä näytän ilman vaatteita.
Mulla toimii vain valokuva. Peilistä näen aina vaan laihaläskin nuoren naisen mutta kuvista vastaan katsoo kohta nelikymppinen alistuneen ja elämäänsä kyllästyneen näköinen kaulaton tuhtitäti.
+10v ja +10kg mutta mulla on se hoikan tytön identiteetti tosi vahvassa. Olin niitä tyttöjä joilta kouluterveydenhoitaja kyseli että kai syön tarpeeksi enkä harrasta dieettejä kun olen niin laiha ja yths:llä vielä kehuttiin hoikkuudesta ja olin ylpeä kun levisten tuumakoko oli 24.
Sama toi ikäjuttu, esim. ikäiseni tindermiehet kaljuineen ja läskimahoineen näyttävät ihan eri ikäluokkaan kuuluvilta, sellaisilta kulahtaneilta iskä- tai naapurin Pena- hahmoilta, mutta kun laskee ikärajan 30 vuoteen niin oikein kivan ja itselle sopivan näköistä miestä alkaa tulvia ruudulle.
Kuva tai ei uskota.
Ps. Painon näet vaa'asta. Ei tarvitse arvailla.