Huhhahhei, ylisuuri talo lopultakin myyty.
Meidän 192-neliöinen koti vihdoinkin vaihtoi omistajaa. Tai sisäneliöt siis tuon verran ja varastot, terassi, autotalli vielä 50 neliötä lisää. Yhtä tuskaa noin ison talon myyminen. En tiedä, mitä ajateltiin, kun ostettiin 6 h + keittiö + kph/s, khh. Meillä on 3 lasta, mutta niistä mitään apua ole ollut esim. siivouksessa. Nyt laitetaan hakuun noin 100-neliöinen, tiivis koti. Vanhin lapsi lähtee kohta pesästä, joten pikkuruinen huone riittää hänelle.
Kommentit (11)
Onnea! Missä päin Suomea asunto oli? Minun piti laittaa oma pieni 44m2 kaksio myyntiin tänä keväänä, mutta koronan takia taitaa jäädä tekemättä. Oon ymmärtänyt että markkinoilla ei oikein ole ostajia.
Ostajia on jos on tarve. Olen tuo ylempänä vastannut ja ostaisin HETI 7h+k. Ihmisillä on vaan niin pienet perheet että isoa taloa pitää odotella vuosia...
Mulla on myytävänä 6h keittiö, kylppäri ja läpitalon huoneisto. Parveke molemmissa päissä.
Vaikka on korona, kyselijöitä on ollut muutama.
Minusta tuo apn talo ei ollut yhtään suuri, sopiva pariskunnalle tai pieneelle perheelle
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Missä päin Suomea asunto oli? Minun piti laittaa oma pieni 44m2 kaksio myyntiin tänä keväänä, mutta koronan takia taitaa jäädä tekemättä. Oon ymmärtänyt että markkinoilla ei oikein ole ostajia.
Jos on isommassa kaupungissa, niin menee helposti. Ainakin sijoittajat ovat liikkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan toisinpäin ostajia on mutta ei myytävää.
Meillä on Hgissä 7h+k+2kph+kph/khh 182m2 ja kolme koiraa. Siivoamme kaksi kertaa viikossa pinnat ja suursiivous 1krt/kk.
Maalla meillä on 1700-luvun torppa 3h+k ja erillinen vierastalo, jossa on sauna, kylpyhuone, jacuzzi, uima-allas. Siivotaan sisätilat joka päivä, sauna ymt kerran viikossa.
Ei ole mikään ongelma. Meitä on siis minä, mies ja 3 koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on Hgissä 7h+k+2kph+kph/khh 182m2 ja kolme koiraa. Siivoamme kaksi kertaa viikossa pinnat ja suursiivous 1krt/kk.
Maalla meillä on 1700-luvun torppa 3h+k ja erillinen vierastalo, jossa on sauna, kylpyhuone, jacuzzi, uima-allas. Siivotaan sisätilat joka päivä, sauna ymt kerran viikossa.
Ei ole mikään ongelma. Meitä on siis minä, mies ja 3 koiraa.
Ette siis ennätä tekemään muuta kuin siivoamaan.
Me myimme 1.5v sitten 240 neliöisen talomme. Se oli turhan suuri 3 hengelle vaikka ihana kaikin puolin. Siivous ei ollut ongelma, kyllä meillä aina koko perhe osallistui. Noin isossa talossa olimme vain liian erillämme ja tapasimme vain ruoka-aikaan
Myynti onnistui 2 kuukaudessa mikä on hyvin yli 600k€ talossa.
Nyt asumme 120m2 yksitasoisessa talossa jossa on käytännössä vain 1 huone vähemmän. Tärkein eli olohuone, ruokailutila ja keittiö on avointa tilaa 56m2 - aiemmin 70m2 joten suurta eroa ei tässäkään ole. Kuopus muuttaa kohta pois joten ylimääräistä tilaa on taas.
Vierailija kirjoitti:
Uudellamaalla, pienessä kaupungissa.
-ap
Mä taas haluaisin juuri tuollaisen mutten löydä! En jaksaisi taas alkaa itse rakentaa, joten haluaisin ostaa. Kunpa löytyisi 7h+k iso talo.