Mies vitsaili harrastaneensa seksiä miehen kanssa
Tapasin mielenkiintoisen miehen ja kävimme kahvilla. Mies olisi halukas tapaamaan uudestaan ja itsekin haluaisin tutustua mieheen paremmin. Olemme viestitelleet tässä välillä. Puhe tuli paheista ja mies käski tulemaan kaapista ulos. Heitin siihen vitsillä, että tykkään naisista ja sanoin heti perään, että ”ei kai.. käskit tulemaan kaapista ulos”. Mies sitten ”tunnusti” puolestaan hetken päästä, että on harrastanut seksiä muutaman kerran miehen kanssa, jonka kuitenkin kuittasi vitsiksi. Nyt jäin kuitenkin pohtimaan, että oliko tuo kuitenkaan mikään vitsi? Kuka heteromies koskaan edes vitsillä heittäisi noin? Mielipiteitä? Olen jo kerran tullut haavoitetuksi miehen epävarmalta seksuaalisuudella, joten saatan olla herkkä asiasta.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se viisissäkymmenissä viimeistään kokonaan miehiin kääntyy. Heterommatkin miehet homoutuu vanhemmiten.
Mun ex-pomolle kävi näin. Oli naimisissa lähes 30 vuotta, kolme tytärtä ja lapsenlapsiakin jo. Kun alkoi lähestyä eläkeikää halusi kai sitten vihdoin olla rehellinen. Erosi vaimostaan ja on nykyisin naimisissa miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
ap tässä hei. Haluaisin perustaa perheen ja yksiavioisen suhteen, niin jotenkin pelottaa, että joudun käymään tulevaisuudessa jonkun keskustelun ”tarvin myös miestä ollakseni seksuaalisesti tyydytetty” :o. Onko pelko ihan turha? Voivatko miehet oikeasti vain ”kokeilla” seksiä miehen kanssa ja silti olla hetero?
Onko sitten mahd. parempi, jos mies sanoisi, että hän tarvii myös rakasttajattarekseen toisen naisen...? Tai jää kiinni siitä, että hänellä on oma salarakas?
Haave ja unelma yksiavioisesta suhteesta o nerinomaisen ymmärrettävä mutta mitään taetta sitä tuskin voidaan antaa, etteikö mies tai sinä itse mahd. saattaisit joskus haluta eroa.
Eron todennäköisyys (tai epätodennäköisyys) ei ole riippuvainen siitä onko kumppanisi hetero tai bi.
On hämmentävää kun osa edelleen pitää bi-seksuaaleja, jotenkin ertyisen suuren seksuaalisen halukkuuden omaavina. Ja tai otaksuvat sen (bi-seksualisuuden) olevan vain välivaihe; niin, ettäku vasta mahd. vuosia myöemmin selviäsi kuoriutuuko bi-seksuaalsia lopulta homo vai hetero. ("musta" tai "valkoinen")
Vallankaan kun olette ilm. vasta hiljattain tavannee ja kohdanneet ensimmäistä kertaa on suhteenne tulevaisuudesta haastavaa sanoa yhtään mitään.
Se mikä tilanteesta tekee minusta nyt vähän jännän, on, se, että olet saanut kuulla vitsin varjolla mieheltä asian, joka luullakseni on sellainen, että luullaksen moni muu saattaisi kertoa tällaisesta kokemuksesta vasta paljon myöhemmin. - Kenties osa vasta seinää vasten ollessa e.kun enää ei ole paljoa muuta vaihtoehtoa.
Itse varmaan olen "vähän" hidas lämpenemään ja syymään koska en usko, että osaisin ottaa oma-aloitteisesti seksiä tai en ainakaan aiempia kokemuksiani puheenaiheeksi saati johdattaa siihen, että yhdessä sitä harrastaisin treffikumppanini kanssa muutaman tapaamisen saati ensimmäisten keskusteluiden aikana.
Tai sitten vain en ole kohdannu sellaista, jonka kanssa asia tapahtusisi tai olisi edennyt luontevasti siihen meidän molempien yhteisymmärryksessä ja halusta.
Sinkkumies
Biseksuaalisuus ei toimi noin. Se tarkoittaa vaan sitä että jos ihminen muuten miellyttää, on se ja sama mitä siellä jalkojen välissä on. Ihmeen sitkeessä on nuoremmallakin väellä nämä vanhan kansan käsitykset muista kuin heteroista.