Raskaana ja petolliset miehet
Kommentit (8)
Minun lapsen isä ei halunnut olla yhdessä mutta päätti antaa minulle mahdollisuuden, vaikka en ollut itsekkään varma haluanko hänen kanssaan olla. Yhtäkkiä myös hän lisäksi halusi muuttaa yhteen lapsen takia vaikka yhdessä emme ole ja että katsottaisiin meitä mutta huomautti meistä ei välttämättä mitään tuli. Minulle olisi käynyt että ei katsota suhdettamme vaan kävisi myös että ollaan ihan erillään ja lapsi pidetään. Käytännön järjestelyiden takia varmaan aloi puhumaan sitten paskaa kun halusi kuulua lapsen joka päiväiseen elämään. En ollut varma mitä peliä pelasi kunnes sain tietää että paskaa puhui ja muita tapaili vaikka omien sanojensa mukaan "katsottiin meitä" ja ajoi minua harhaan. Vaikka olin sanonut että ei meidän ole pakko katsoa meitä jos ei halua?! Sanoin jo alussa että minulle sopii että jatketaan eri teillä eikä meistä mitään välttämättä tule. Voidaan silti asua yhdessä tai erikseen sitä en ollut päättänyt. En usko että tämä olisi hänelle käynyt joten varmaan siksi antoi ymmärtää että minulla jokun mahdollisuus vielä olisi? Mutta en ymmärrä kun sanoin silti että meidän ei tarvitse olla yhdessä. Epäilin jo alun alkaen onko mies ihan tosissaan antamassa minulle mahdollisuutta jos toteaa perään että suuri mahdollisuus että tästä ei mitään tule. Sillonhan nimenomaan päätetään että vaikka riski on olemassa kun eronneena muutnekin ollaan että nimenomaan onko halua lähteä yrittämään 😅 Olen niin sekaisin kun yritti sekoitaa minua. Vauva vielä tuloillaan ja häneen en luota tippaakaan. Vinkkejä?
Olin itse valmis ihan löytämään toisen kumppanin ajatuksena, myös toisaalta olin 100%valmis yrittämään tämän miehen kanssa kenen kanssa muksu, mutta en ollut varma onko hänellä puhtaat jauhot pussissa vai ajaako taas vain omaa etuaan, päätin ottaa sen vastaan että uskoin miehen sanoihin kun mies halusi antaa mahiksen ja katsoa. Ja silti vaikka ei tulisi mitään muuttaa yhteen? sit sainkin kuulla ei tosissaan nähtävästi ollut kun toisia oli nähnyt ja sanonut että minä halusin häneltä vain mahdollisuuden? Ja sanonut naisille meillä ei juttua ole että satuin tulemaan raskaaksi ja käytännön takia (tätä mitä epäilin) haluaa vain muuttaa. Sairasta? Kuinka miehet kehtaavat puhua paskaa siinä tilassa kun nainen tekee isoja päätöksiä ja lapsi tulossa! Kehtaa valehdella. Tein päätöksiä hänen sanojensa perusteella koska luulin hänen puhuvan totta, vaikka tiesin häneen ei ehkä kannattaisi luottaa..
Minulla kävi niin että mies painosti että jos en tee aborttia vie lapsen minulta. Sain tästä kamalat stressit.
Montaako miestä ap raskaana oikein pyörittelee?
Raskaana olin ja sain tietää mieheni olevan tinderissä. Kaiken kukkuraksi keksi tekosyitä miksi sielä oli, miksi se ylipäätään ladattuna oli kun yhdessä oltiin ja että tylsyyttään sen kuulemma ladannut eikä sitä edes käytä??😂😄what???' Ja minä tyhmänä ensin uskoin pitkän aikaa tähän, liian hyväuskoinen olen.
Miten tuollaistakin todistat jos mies sanoo päin naamaa että tinderiä ei käytä. Eihän siinä ole muuta mahdollisuutta kuin uskoa sanaan vaikka valehtelisi
Jos et ole miehen kanssa yhdessä,tulee miehelle paskat housuun jos olette eri mieltä siittä pitäisikö lapsi pitää vs tehdä abortti.. miehet valehtelevat ja yrittävät vaikuttaa päätökseesi, yleensä siis sanovat mitä haluat kuulla että muutat päätöksesi heidän tahtoonsa jotenkin. Jos esim mies ei lasta halua ja sitä haluat, päätöstä yrität tehdä kummankin kannalta sopivaksi, mies yrittää kaikkensa lupailla kuut ja taivaat että saisi oman tahtonsa ja todistelee että ei usko lapsen saavuttua meistä voisi tulla enää mitään että, haluaisi yrittää mutta siinä tapauksissa pitäisi tehdä abortti. Tai päin vastoin. Sanoo että on valmis sit voidaa kattoo suhdetta jos lapsi pidetään valmis antaa mahdollisuuden sen takia😏😏😁😅mut jos ei niin ei sitten halua kanssasi mitään.
Kysympähän vain miten se suhde toimisi jos ei enennenkään ole toiminut? Tee omat päätöksesi äläkä anna kenenkään uskotella että asiat muuttuisivat tai poistaisi sinulta mahdollisuuksia.
Miehet ovat sikoja. Väärässä tilanteessa tulevat jauhamaan paskaa.
Et sinä tai lapsi tarvitse miestä mukaan elämäänne, jos mies on petollinen, niin ei hän lapsen myötä muutu. Nyt ajattelet itseäsi ja lastasi ja teidän onnea, teet itse teille hyvän elämän.
Mies petti parhaan ystäväni kanssa hääpäivämme aamulla ja samalla huomasin olevani raskaana mutten tiennyt, kenelle miehelle.