Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies tahtoo nukkua naamat vastakkain ja nyt mulla on kuulemma läheisyysongelma kun en suostu

Vierailija
18.05.2020 |

En mä unta jos joku hengittää päin naamaa!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin painajainen herätä yöllä siihen, että joku on edessä, suussa kiinni, ahnehtimassa minulta kaikki arvokkaat happiatomit.

Vierailija
2/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa unta, jos joku on samassa huoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala hönkimään miehen kasvoille, niin kohta hänkin muuttaa mielensä.

Vierailija
4/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä hampaat pesemättä.

Vierailija
5/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan tuntea toisen hengityksen ilmavirran kasvoilla tai niskassa kun yritän nukahtaa. Se pitää hereillä, kutittaa, lämmittää, viilentää yms ärsyttävästi koko ajan. Nukun selkä toiseen päin ja vedän peiton kunnolla päälle niin ettei se ilmavirta häiritse. Naamat vastakkain on muistakin syistä epäkäytännöllinen, kun molempien kädet on siinä keskellä sitten mytyssä.

Vierailija
6/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset itse ilmoita, että tykkäät nukkua lusikassa ja miehellä on läheisyysongelma, jos ei halua nukkua niin.

Itsekään en tykkää nukkua kasvotusten, kun tuntuu, että joutuu hengittämään toisen käyttämää ilmaa, eikä saa raikasta ollenkaan.

Vierailija
7/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan lusikassa nukahtamista, mutta että kasvokkain: nounounou!

Vierailija
8/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään tykkää nukkua kasvot mieheen päin. Toisen hengitys päin näköä hairitsee. Eiköhän se ole aika normaalia. Ei pysty rauhoittumaan nukkumaan jos tuntee pienen ilmavirran koko ajan.

Vierailija
9/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sullakaan ole omaa tahtoa? Lyö sitä tai mene nukkumaan eri huoneeseen. Tai vaihda asuntoa.

Vierailija
10/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hengitellä toisen hiilidioksiideja? Ei tietenkään. Siitähän tulee huono olokin.

Vierailija
11/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. JÄTÄ

MIES

Vierailija
12/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota niin pitkään, että mies nukahtaa. Puhalla sitten miehen kasvoille uloshengityksen aikana voimakkaasti ilmaa niin kauan, että mies herää. Toista tarpeen mukaan.

Vierailija
13/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies vaan nosteli leukaansa koko ajan ylemmäs,,kun en tajunnut hönkiväni hänen naamalleen ja lopulta ystävällisesti ilmoitti, "Käytettyä ilmaa".

Siitä tuli koodisana, kun lähellä loppuu happi.

Vierailija
14/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hittoa?! Pitäisikö siis koko yö olla tarkkana ettei vahingossa käänny toisin päin..? 

Vierailija
15/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ratkaisen asian niin, että hivuttaudun hieman alemmaksi, kunnes toisen hengittämä ilma ei tule enää omaan nenään. Muutaman minuutin päästä onkin sitten jo soveliasta kääntää kylkeä. Voihan myös valitella kipua alapuolen olkapäässä, jos ei muuten pääse irti.

Vierailija
16/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Ihmisten yöhönkä haisee karsealle. Vierekkäin nukkuminenkin ottaa päästä ihmisen kanssa ketä ei kunnolla tunne. Se haju mikä löyhyy joka hengenvedolla.

Vierailija
17/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa friikille. Mitä jos eroat, ja otat uuden asunnon. Mies voi muuttua mahdottomaksi vaatimuksiltaan. Sinulla ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
18/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpaa teette sängyssä enemmän, nukutte vai hässitte? Eikö siten kannattaisi olla erilliset vuoteet?

Vierailija
19/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt pystyy nukkumaan kun joutuu hengittämään toisen kanssa samaa ilmaa?! Mihin edes kädet tuossa laitetaan, väliin vai toisen pään päälle? Me oman mieheni kanssa juttelemme nenät vastakkain sänkyyn mennessä, mutta sitten käännän selän ja mies ottaa minut syliin.

Vierailija
20/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsonut varmaan leffoja joissa (muka) nukutaan noin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän