Miksi sairaanhoitajat kuvittelevat olevansa tosi älykkäitä, hehän on juoruilevia ihmisiä yleensä ja se kertoo
Kommentit (13)
En tiennyt, että kuvittelevat niin. Oletko varma? Huutonaurua jos on totta.
Eivätkä kuvittele. Jos kuvittelisivat, olisivat hakeneet lääkikseen.
Ilman sairaalahenkilöstöä emme tulisi toimeen.
Toivottavasti ap sairastuu koronaan.
Ehkä mieli muuttuu.
Oletko tehnyt laajaakin tutkimusta sairaanhoitajien näkemyksiin? Liekö Suomessa jokunen kymmenen tuhatta sairaanhoitajaa ja luulen siihen joukkoon mahtuvan ihmisiä laidasta laitaan.
Sairaanhoitajiahan on ihan valtava määrä, tuskin heitä kaikkia yhdistää mikään muu, kuin ammattivalinta.
Minä en kuvitellut viime yönä itsestäni mitään, tein vaan työtäni. Paljon ajattelin potilastani ja omaisiaan, melkein tuli itku silmään, kun puolisonsa soitti ja jouduin kertomaan huonoja uutisia.
Tämäkin avaus on aloitusviestin henkilökohtaisesti tuntemalle ihmiselle tarkoitettu piikki, mutta kun ei voi kirjoittaa oikeaa nimeä, on paras leimata kerralla koko ammattikunta omien kaunojen takia.
Joku taas on ilmeisesti niin älykäs että yrittää "hoitaa" oman turhautumisesnsa tällä aloituksella pois. Veikkaan kuitenkin että ei kovin älykästä.
Ja kasi jatkaa, en todellakaan tuntenut itseäni älykkääksi ja veikkaan, ettei hoitava lääkärikään. Tunsimme itsemme todella pieneksi, sanatkin olivat pieniä sen surun edessä. Mutta sentään olimme, olimme tehneet kaikkemme, mutta Aina se ei riitä-
-en edes unta saa, niin ottaa sydämestä
Olen sairaanhoitaja. Olen älykäs, tiedän sen, eli en kuvittele. Olen myös lahjakas, kaunis ja minulla on sydän paikallaan. Kuka pilasi aloittajan päivän kun pitää haukkua yksi ammattikunta lyttyyn? Tuliko parempi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Ovat hoitoalan ylempää kastia.
Sairaalapiikoja kuten lähäritkin.
Ok.