Edullisin pöytä + 4 tuolia joka sulla on ollut nuorena tai on yhä ja jota voit suositella
Kommentit (11)
50 e käytettynä. En suosittele. Kuvat ja kuvaus olivat harhaanjohtavia, mutten siinä lainapakun ja kuskin kanssa kehdannut enää sanoa, etten haluakaan.
Voin suositella niitä kirpputorilta 80-luvulla hankittuja. Koeta löytää samanlaiset.
Ikean perussetti pöytä ja tuolit muutamalla kympillä. Ollut käytössä vuodesta 2011 meillä.
Vierailija kirjoitti:
Ikea koivuinen pöytä, muistaakseni.79e noin 15v sitten. Kolme eriväristä pinnatuolia. Osa peritty, yksi kirpparilta hintaan 5e. Olen liki 50v tosin jo.
Sama tohon koivupöytään. Ihan hiton hyvä hinta/laatusuhde.
Keittiössä on isänisän tekemä pirtinpöytä, malli 40 luku muttei myydä kaupoissa.
Vuosien varrella ollut tummanvihreä, punainen, sinapinkeltainen ja nyt valkoinen. Pöytälevyn kääntämällä saa hyvän leivinlaudan.
Ruokailutilassa on 10 hengen mäntypöytä, jonka ostin kierrätyskeskuksesta ja maalasin vaaleanharmaaksi.
Katso kirpparilta/nettipalstoilta umpipuinen ja maalaa se.
Edullisin pöytä mikä minulla on ollut on kierrätyskeskuksesta ostettu aito puupöytä. Maksoi muistaakseni 30€
Edullisin tuoli on Jyskin klarup kuppituoli, nuo tuolit ovat aina silloin tällöin tarjouksessa. Niissä on aivan ihana istua. Itse käytän noita tuoleja nojatuoleina kun vieraita on enemmän. Meillä on toimiston kokoustilassa nuo tuolit, istuin kerran neljän tunnin kokouksen tuollaisella tuolilla ja silloin päätin että ostan tuollaiset kotiin.
Ikean halvin setti, käytössä jo 15 vuotta. Joskus mietin että pitäisikö hankkia hienompi kun varaakin nyt olisi mutta pärjäähän tuolla vielä mainiosti. Oli hintansa väärti.
Artekin pöytä ja tuolit, siis ne Aallon perus l-jalkaiset. Jos jaksaa etsiä, niin pitäis löytyä koko setti muutamalla huntilla ja kestää vuosikymmeniä.
Ovat ok näköset ja helppo pitää kunnossa.
Neljä tuolia 20 markkaa ja kokopuinen pöytä 10 markkaa, kirpputorilta 80-luvun alkupuolella.
Kaikki edelleen käytössä, tosin ei enää paraatipaikalla. Kaikkia huollettu kertaalleen 2000-luvun alkupuolella.
Minulla on Ikean Lisabo ja sen ympärillä kaksi muovituolia ja kaksi taittotuolia (asun yksin, taittotuolit vieraita varten). Mielestäni tuo Lisabo näyttää paljon kalliimmalta kuin mitä on, tykkää sen kokopuudesignista.
Ikea koivuinen pöytä, muistaakseni.79e noin 15v sitten. Kolme eriväristä pinnatuolia. Osa peritty, yksi kirpparilta hintaan 5e. Olen liki 50v tosin jo.