Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä nyt sitä tapailua vai mitä?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen hiljattain eronnut 41-vuotias mies ja koska edellisen kerran olin vapailla markkinoilla n. 20 v sitten, olen vähän eksyksissä näiden nykyisten parisuhde- ja deittailukäytäntöjen kanssa.

Harrastuksen kautta olen tutustunut itseäni pari vuotta nuorempaan naiseen, jonka kanssa olen viimeisen vuoden sisään mm. käynyt lounaalla säännöllisesti. Siitä ei voi sinänsä päätellä mitään, koska tällaista yhteydenpitoa on oikein hyvin voinut perustella kyseisellä harrastuksella. Säännöllisesti olemme viestitelleet harrastusasioiden lomassa myös muuhun kuin harrastukseen liittyvää, mutta se on ollut aika pinnallista.

Nyt korona-aikana olemme kuitenkin olleet viesteitse yhteyksissä lähes päivittäin ja käyneet pinnallisuuksien ohella läpi kaikenlaista yksityiselämään liittyvää. Noin kerran viikossa olemme myös alkaneet käydä yhdessä kävelylenkillä. Nyt hän on myös kutsunut minut kotiinsa kahville. Mitään fyysistä kontaktia välillämme ei ole ollut, mutta jotenkin olen aistinut, että nainen ei pahastuisi sellaisestakaan.

Mitä tällaisesta pitäisi ajatella? Onko tämä nyt jotain tapailua tms. ja miten tällaisesta edetään jos edetään? Ja mistä voisin päätellä, mitä hän minussa näkee? Olen iloinen tästä naisesta pelkkänä kaverinakin, mutta kun olen asiaa ajatellut, enempäänkin voisi olla kiinnostusta. Nuorena tämäkin oli helpompaa, ei tarvinnut pahemmin miettiä...

M41

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisuhteeksi minä tuollaisen miellän. Jos haluat enemmän, niin tee aloite ja katso, miten käy.

Vierailija
2/5 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä vielä sellainen, että hiljattain tämä nainen oli kysellyt yhteiseltä tutultamme kaikennäköistä menneistä parisuhteistani ja muista asioistani, minkä johdosta tämä tuttu epäili minulle naisen olevan kiinnostunut minusta myös muuten kuin kaverina.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei ole kaula täynnä fritsuja niin ei se mitään tapailua silloin ole.

Vierailija
4/5 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailuun kuuluu seksi, muuten ollaan kavereita. Tee ihmeessä aloite lähempään kontaktiin, kuten sinua jo neuvottiin. Nainen on jo riittävästi antanut merkkejä kiinnostuksestaan.

Vierailija
5/5 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei ole kaula täynnä fritsuja niin ei se mitään tapailua silloin ole.

Tekeekö tämmöisiä enää edes teinit? Saati sitten aikuiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi