Selvisi että mies soitellut ja tekstaillut henkkoht numerostaan työkaverilleen (nainen)
Molemmilla on työliittymätkin... Mun mielestä ok pitää yhteyttä niillä työasioissa, mutta tossa ylitti rajan. Tekisi mieli ottaa itte yhteyttä tähän naiseen ja sanoa pari valittua sanaa.
Kommentit (15)
Työpuhelimilla soitetaan työpuhelut, päättele siittä mistä puhuivat.
Vierailija kirjoitti:
Työpuhelimilla soitetaan työpuhelut, päättele siittä mistä puhuivat.
Ei mua niiden työasiat kiinnosta eikä ne mulle kuulukaan vaan kyse oli yksityiselämän yhteydenpidosta henkkoht puhelimilla! Kyllä se parisuhteen toisena osapuolena koskettaa muakin. AP
NE PANEE JA VÄHÄN HUILII JA TAAS PANEE.
Hei. Ota yhteyttä. Älä usko turhia selityksiä mieheltäsi. Pahaltahan tuo kuulostaa. Just seurailen yhtä perheen isää, joka päivittäin soittelee rakastajalleen jne., mutta silti viettää aktiivista perhe-elämää sukujuhlineen jne. Ilettävää touhua. Jäisipä kiinni. Olen yrittänyt sanoa miehelle, että lopettaa tuon, mutta ei...
Vierailija kirjoitti:
NE PANEE JA VÄHÄN HUILII JA TAAS PANEE.
No niin kiva kuulla etten palstan mukaan olekaan siis turhaan mustasukkainen akka vaan syystäkin huolissani. AP
Hmmm. Olen juuri vastaavassa tilanteessa, eli olen pitänyt yhteyttä miespuoliseen työkaveriini sekä työpuhelimella että henkilökohtaisesta numerostani. Mies samoin. Olemme ystävystyneet töissä, sillä meillä on paljon yhteistä työn ulkopuolellakin. Olemme vahvasti samalla aaltopituudella. Hän on töissä minulle hällä hetkellä melkeinpä se paras kaveri, siksi pallottelemme työasioita mielellämme keskenään.
Olemme kuitenkin kumpikin varattuja ja siitä syystä selkeästi ihan vain kavereita. Itse olen pitkässä liitossa, miehen suhde on taas kohtuullisen tuore, se on tämän meidän työkaveruuden aikana aloitettu. En osaa sanoa, kehittyisikö tästä muuta, jos olisimme vapaita. Tuskin.
Yhteydenpito on viikottaista työajan ulkopuolella, mutta koskee kuitenkin 90% ihan vain työasioita. Olen kyllä joskus kuitenkin pohtinut, että mitähän miehen tyttökaveri tilanteesta ajattelee. Toisen ajatuksia kun ei voi tietää ja jollekin mikä tahansa yhteydenpito vastakkaisen sukupuolen kanssa voi olla ongelma. En halua asiasta mieheltä myöskään kysyä, sillä eihän hänen parisuhdeasiat minulle kuulu.
Kunnioitamme toistemme vapaata kuitenkin niin, että viikonlopun toivotukset jonkin työjutun päätteeksi pe on selkeä merkki siitä, että palataan asiaan vasta ma.
Miksi sinä uhriudut ja vatvot täällä yksityisasioitasi? Kysy mieheltäsi, ei täällä kukaan voi tietää miksi on hän on soittanut työkaverilleen. Onko sulla useinkin tapana kytätä miehesi puhelinta?
Vaikuttaa pettämiseltä. Miksi muuten olisi antanut oman siviilinumeronsa, jos vaan työasioita, jotka pitäisi pystyä ja ehtiä hoitamaan työpuhelimella ja työaikana...
Huohhh kirjoitti:
Hei. Ota yhteyttä. Älä usko turhia selityksiä mieheltäsi. Pahaltahan tuo kuulostaa. Just seurailen yhtä perheen isää, joka päivittäin soittelee rakastajalleen jne., mutta silti viettää aktiivista perhe-elämää sukujuhlineen jne. Ilettävää touhua. Jäisipä kiinni. Olen yrittänyt sanoa miehelle, että lopettaa tuon, mutta ei...
Oi miten jaloa, että kannat huolta ja haluat toimia moraalin vartijana sekaantumalla toisten elämään.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm. Olen juuri vastaavassa tilanteessa, eli olen pitänyt yhteyttä miespuoliseen työkaveriini sekä työpuhelimella että henkilökohtaisesta numerostani. Mies samoin. Olemme ystävystyneet töissä, sillä meillä on paljon yhteistä työn ulkopuolellakin. Olemme vahvasti samalla aaltopituudella. Hän on töissä minulle hällä hetkellä melkeinpä se paras kaveri, siksi pallottelemme työasioita mielellämme keskenään.
Olemme kuitenkin kumpikin varattuja ja siitä syystä selkeästi ihan vain kavereita. Itse olen pitkässä liitossa, miehen suhde on taas kohtuullisen tuore, se on tämän meidän työkaveruuden aikana aloitettu. En osaa sanoa, kehittyisikö tästä muuta, jos olisimme vapaita. Tuskin.
Yhteydenpito on viikottaista työajan ulkopuolella, mutta koskee kuitenkin 90% ihan vain työasioita. Olen kyllä joskus kuitenkin pohtinut, että mitähän miehen tyttökaveri tilanteesta ajattelee. Toisen ajatuksia kun ei voi tietää ja jollekin mikä tahansa yhteydenpito vastakkaisen sukupuolen kanssa voi olla ongelma. En halua asiasta mieheltä myöskään kysyä, sillä eihän hänen parisuhdeasiat minulle kuulu.
Kunnioitamme toistemme vapaata kuitenkin niin, että viikonlopun toivotukset jonkin työjutun päätteeksi pe on selkeä merkki siitä, että palataan asiaan vasta ma.
Ja lisään vielä sen, että työpuhelinta en halua käyttää iltaisin, sillä sinne tulee työhön liittyviä viestejä myös työajan ulkopuolella. Usein laitankin sen kiinni, etenkin viikonloppuisin mutta joskus myös iltaisin. Siksi käytössä on tämän työkaverin (ja monen muunkin) kanssa oma puhelin.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä uhriudut ja vatvot täällä yksityisasioitasi? Kysy mieheltäsi, ei täällä kukaan voi tietää miksi on hän on soittanut työkaverilleen. Onko sulla useinkin tapana kytätä miehesi puhelinta?
Anteeksi luulin että tämä on KESKUSTELUPALSTA ja aika mautonta ja kaukaa haettua sitä paitsi kutsua anonyymiä keskustelua yksityisasioiden vatvomiseksi. Sulleko olisi ok jos miehesi viestittelisi ja soittelisi jonkun vieraan naisen kanssa? AP
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa pettämiseltä. Miksi muuten olisi antanut oman siviilinumeronsa, jos vaan työasioita, jotka pitäisi pystyä ja ehtiä hoitamaan työpuhelimella ja työaikana...
Näin itsekin ajattelen. Ei ehkä ole vielä pettämistä mutta sinne päin menossa. AP
Ei välttämättä tarkoita yhtään mitään. Työkaverien kanssa on helppo ystävystyä.
Minulla on ollut hyviä ystäviä joka työpaikalla enkä olisi ikinä koskenut keneenkään heistä, koska arvostin heidän parisuhteitaan. Eivät läheskään kaikki naiset ole halpoja lumppuja.