Tapasin yli parikymppisen, joka vastusti seksuaalivähemmistöjä. Mitä mieltä?
Hän oli mies, jonka mielestä homous on ällöä. Lesbous on kuulemma ok, koska naiset on "kuumia". Hän vastusti myös trans-sukupuolisuutta.
Oon niin hämmentynyt, että halusin tehdä keskustelun.
Kommentit (19)
Minä olen hämmentynyt miten trollauksen taso on laskenut palstalla.
"Lesbous on kuulemma ok, koska naiset on "kuumia""
Ei mikään yllätys.
No ei ole trolli. Tapasin tällaisen miehen tinderistä. Hän oli 21v.
Useimpien mielestä jotkut seksuaalivähemmistöt on ällöjä. Otetaan esimerkiksi vaikka pedofiilit, zoofiilit ja nekrofiilit.
Päädyin jostain syystä harrastamaan seksiä hänen kanssaan. Kysyin vitsillä ja hetken mielijohteesta, ns. flirtillä (olin humalassa) hänen mielipidettään mun vartalosta, ja hän sanoi että mulla on kyllä pienet rinnat.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen hämmentynyt miten trollauksen taso on laskenut palstalla.
Tule ulos kuplastasi.
Entä sitten? Ihan sama mitä mieltä hän on, kunhan et muuta omaa mielipidettäsi. Jos hän ei ryhdy ajatuksillaan ärsyttämään tai suoraan sanoen pilaamaan vähemmistöjen elämää, niin olkoon mitä mieltä. Joku herkempi antaa turpaan kai sitten, mutta se ei ole sinun ongelmasi. Minäkin hämmentyisin mutta en lähtisi väittelemään, koska ei siitä olisi mitään apua. Rasittava ja tulokseton sanaharkka syntyisi vaan.
Minäkin vastustan trans-ilmiötä. Mitä sitten?
Homoja en vastusta, mutta jos ajattelen miten ne sextaavat, toki se on ällöä.
Minä olen paljon miettinyt, kun Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, Eevan Aatamin kylkiluusta, Aatamille seuraksi. Hän, Jumala, suuressa viisaudessaan kielsi homoseksuaaliset suhteet, sillä sellainen on sairasta. Koska Jumala on kaikkivaltias, miksi hän ei vaan jättänyt homoja luomatta?
21v ei ole vielä mies, pelkkä räkänokka ja sen huomaa ajatuksistakin.
Onhan se ällöä. Mutta minun puolestani olkoot kunhan eivät häiritse minua.
Mitä tässä tarkoitetaan vastustamisella? Onko pelkkä passiivinen "hyi ällöä" mielipide vastustamista?
Inkeri_Kuortane kirjoitti:
Minä olen paljon miettinyt, kun Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen, Eevan Aatamin kylkiluusta, Aatamille seuraksi. Hän, Jumala, suuressa viisaudessaan kielsi homoseksuaaliset suhteet, sillä sellainen on sairasta. Koska Jumala on kaikkivaltias, miksi hän ei vaan jättänyt homoja luomatta?
Jumala on keksitty juttu, entisaikoina ehkä auttio mutta ei enää. Jos Jumala kieltää homouden, en usko Jumalaan. Ota Raamattusi ja mene muualle höpöttämään tätä hömppääsi.
Oliko tyyppi maalta? Uskovainen? Persu? Nää selittäisi tommosen, mutta ei toki tee suvaitsemattomuudesta yhtään vähemmän luotaantyöntävää.
Pitäisikö seksuaalisesti poikkeavia ihmisiä(homot) tai mieleltään harhaisia narsisteja(transit) sitten ihailla ja miksi?
En ihaile invalideja ja psykopaattejakaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö seksuaalisesti poikkeavia ihmisiä(homot) tai mieleltään harhaisia narsisteja(transit) sitten ihailla ja miksi?
En ihaile invalideja ja psykopaattejakaan.
Pitäisikö suvaitsemattomia putkiaivoja ihailla?
Jokaisella on oikeus olla mitä mieltä haluaa, turha niistä on hämmentyä.